Ik heb sinds een paar weken een asus wl500g router , mijn probleem is dat ik in de woonkamer er goed mee kan werken , de snelheid en bereik zijn maximaal. Zodra ik met de laptop in een kamer op de 1e verdieping ga zitten blijft de signaalsterkte uitstekend (maximale uitslag) , maar de snelheid zakt langzaam in tot 1 mb en even later raakt hij zelfs zijn ip-adres kwijt. Ook buiten in de tuin heb ik dit probleem, maar ook hier blijft de signaalsterkte perfect. I
k heb gewoon houten plafonds en als ik in de tuin zit is de afstand tot aan de router ongeveer 15m. Ik heb een beveiligde verbinding en WPA-PSK en TKIP ingesteld. Ook heb ik al radio power veranderd en de router op een andere plaats gezet. Herkent iemand dit probleem.
k heb gewoon houten plafonds en als ik in de tuin zit is de afstand tot aan de router ongeveer 15m. Ik heb een beveiligde verbinding en WPA-PSK en TKIP ingesteld. Ook heb ik al radio power veranderd en de router op een andere plaats gezet. Herkent iemand dit probleem.