Toon posts:

[Word 2002] Handtekening meenemen in mailmerge? *

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb een brief die ik aan mensen van de sportvereniging moet sturen deze zijn via mailmerge voorzien van adresgegevens alleen nu moeten de brieven nog ondertekend worden door mij. Daar het om 400 stuks gaat is het een hele klus om ze een voor een te gaan tekenen. Is er ene mogelijkheid dat ik mijn handtekening digitaal krijg in het document zodat het als ik de brief ga samenvoegen met het adressen bestand de handtekening er automatisch onderstaat en dus alleen geprint moet worden. Dit zou een hoop werk schelen.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Groeten
Paul

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 17:40

Tys

Je hantekening inscannen en als afbeelding invoegen?
Dat lijkt mij de meest simpele oplossing ...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tuurlijk kan je je eigen handtekening inscannen en in je basisbrief gebruiken voor je mailmerge :)

Wat is precies je vraag?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kan je handtekening toch gewoon inscannen en als plaatje openemen? Ik pas je topictitel nog even aan; in het vervolg mag je je groeten achterwege laten :) Bedenk ik het vervolg ook een wat descriptievere topictitel die voldoet aan de eisen :)

(Word 2002) handtekening > [Word 2002] Handtekening meenemen in mailmerge? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate