Toon posts:

world of warcraft loopt vast tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal!

Ik heb een probleem met world of warcraft,
als ik hem wil installeren dan loopt hij op een gegeven moment vast en gaat niet meer verder met de installatie ik snap er niks van eerst dacht ik dat het aan het spel lag dat ik een fabrieks foutje had of zoiets maar na dat ik hem had ingeruild had ik nog hetzelfde probleem :S ik baal er best wel van dus ik hoop dat iemand hier het zelfde probleem heeft gehad en er een oplossing op weet!

alvast hatstikke bedankt

greets,
wasp

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Verwijderd

Zoals voorgenoemd, volg de linkjes ;)

Kort samen gevat: Er is een partij WoW isntall discs uitgeleverd die allemaal een error geven op CD 2, heb jij dit probleem ook dan is het het beste om terug te gaan naar de winkel en je geld terugvragen en je WoW in een andere winkel aanschaffen. Deze winkel verkoopt namelijk 9 van de 10 keer alleen CD's van deze foutieve levering. Geven ze je geen geld terug, dan kan je m alleen omruilen en hopen dat je een goede versie te pakken hebt.

Eventueel kan je proberen de content van je CD's te kopieren naar je HDD en m vanaf daar installeren, loopt hij bij het kopieren ook vast dan is er voor zover bij mij bekend geen alternatief dan bovengenoemd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 18:53 ]