Hoi allemaal,
ik heb een ADLS-internetverbinding via Wanadoo. Hiervoor gebruik ik een Speedtouch 570 (wireless modem-router-in-een) en een ontvanger via USB (speedtouch 110 of 120).
Als ik een tijdje mn computer aan heb staan valt af en toe zomaar mn internetverbinding weg. De ''Wireless Client Manager' (programmatje zat bij mn modem om verbinding met mn modem te maken) geeft de de melding (log) :
Date: 2005/09/06 07:39:53
Variant 1, Version 3.30 of Client Manager
Driver info not available
Primary Function info not available
Station Function info not available
Wireless network card driver already in use by other Utility
- - - - - - - - - - - - - - End of File - - - - - - - - - - - - - -
Ik heb soms Mirc open staan of Gewoon een internet site met Firefox. Kan mn virusscanner (Kaspersy) of mn firewall (outpost) mn internetverbinding zomaar afsluiten uit veiligheid voor een aanval ? Of moet ik de modemdrivers die bij mn modem zitten eraf gooien en windows zelf voor de verbinding laten zorgen ?
Oja, als ik mn computer opnieuw opstart is alles weer goed.
Mijn dank is wederom groot !
ik heb een ADLS-internetverbinding via Wanadoo. Hiervoor gebruik ik een Speedtouch 570 (wireless modem-router-in-een) en een ontvanger via USB (speedtouch 110 of 120).
Als ik een tijdje mn computer aan heb staan valt af en toe zomaar mn internetverbinding weg. De ''Wireless Client Manager' (programmatje zat bij mn modem om verbinding met mn modem te maken) geeft de de melding (log) :
Date: 2005/09/06 07:39:53
Variant 1, Version 3.30 of Client Manager
Driver info not available
Primary Function info not available
Station Function info not available
Wireless network card driver already in use by other Utility
- - - - - - - - - - - - - - End of File - - - - - - - - - - - - - -
Ik heb soms Mirc open staan of Gewoon een internet site met Firefox. Kan mn virusscanner (Kaspersy) of mn firewall (outpost) mn internetverbinding zomaar afsluiten uit veiligheid voor een aanval ? Of moet ik de modemdrivers die bij mn modem zitten eraf gooien en windows zelf voor de verbinding laten zorgen ?
Oja, als ik mn computer opnieuw opstart is alles weer goed.
Mijn dank is wederom groot !