Ik wil mijn collegerooster (Excel) importeren in Outlook, zodra ik een Excel file (welke niet meer open staat) wil importeren dan geeft Outlook aan dat het bestand al geopend is, of dat ik geen rechten heb om dat bestand te openen. Daarom heb ik mijn rooster naar een txt bestand met tab scheiding omgezet. Outlook importeer dit bestand keurig, maar het enige probleem is dat iedere afspraak slechts 1 uur duurt vanaf de start (terwijl dit toch duidelijk niet zo is)...
Hieronder een voorbeeld van het txt bestand (de koppen heb ik uit een Outlook export gehaald, maar heb het ook geprobeerd met alleen de koppen waarvan ik data heb en daarbij krijg ik exact hetzelfde resultaat...):
(excuses voor de vern€ukte weergave, dat komt door de tabs...)
Hieronder een voorbeeld van het txt bestand (de koppen heb ik uit een Outlook export gehaald, maar heb het ook geprobeerd met alleen de koppen waarvan ik data heb en daarbij krijg ik exact hetzelfde resultaat...):
PHP:
1
2
| Onderwerp Begindatum Begintijd Einddatum Eindtijd Gebeurtenisduurtheledag Herinneringenaanuit Herinneringsdatum Herinneringstijd Organisatorvanvergadering Vereistegenodigden Optionelegenodigden Vergadervoorzieningen Beschrijving Categorieën Factuurinformatie Gevoeligheid Locatie Prioriteit Privé Reisafstand Tijdweergevenals Strategisch Omgevingsmanagement &Intern. Bus. 5-9-2005 14:00 5-9-2005 15:45 Class M1-12 normaal |
(excuses voor de vern€ukte weergave, dat komt door de tabs...)
[ Voor 4% gewijzigd door Frankster op 06-09-2005 17:37 ]
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative