Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Coolermaster Musketeer

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een CMaster MUskie kopen maar is er volgens de winkel alleen maar in het zilver te verkrijgen.
Is er ook ergens een winkel die ze zwart levert? Of bestaan er alleen maar zilveren? :?

En kan ik ze ook anders zwart spuiten? Zo ja, waarmee voor het beste resultaat? :/

Alvast bedankt :D _/-\o_

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 14:10
Probleem met coolermaster is dat ze hun producten bij de launche altijd zilver leveren en dat de zwarte versie enkele maanden later volgt.

Welke versie van de musketeer je wilt weet ik niet, maar de 1e en 2e zijn reeds in het zwart leverbaar. De 3e nog niet.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Topicstarter
PeGys schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:10:
Probleem met coolermaster is dat ze hun producten bij de launche altijd zilver leveren en dat de zwarte versie enkele maanden later volgt.

Welke versie van de musketeer je wilt weet ik niet, maar de 1e en 2e zijn reeds in het zwart leverbaar. De 3e nog niet.
Volgens de winkel bleek de 2de en de 3de zwart leverbaar te zijn, maar de 1 niet? :?

Dit is wel behoorlijk ingewikkeld :/
Weet iemand anders een winkel waar ze de Musketeer 1 wel zwart leveren? (Spuiten lijkt me toch geen optie, zal alleen maar lelijker worden :/ )

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe op internet op winkel gezocht en zag dat de zwarte wel 10-15 euro duurder was dan de zilveren :/ 8)7

Wat is de reden hiervan? Is het beter die zilveren te kopen? Of zijn ze even duur?

Een vriend van me heeft wel cd-drives gespoten, zag er wel gelikt uit :)
Overigens is het wel lekker dichtbij, maar voor mij te ver, mn vader heeft denk ik geen zin om me ernaartoe te brengen en et zijn 7 euri's aan verzendkosten :D

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

<!--als je handig bent met solderen heb ik er eentje voor 5 euro die goed werkt maar geen molex aan zit. als je zelf wat kan solderen heb je er eentje :)

EDIT:

kom em maar voor nop ophalen, want ik weet trouwens niet of ik alle stekkertjes erbij heb. welke dingen ervan wil je gebruiken ? temp sensor heb ik iig ergens nog liggen alleen het audio gedeelte moet ik ff zoeken :D-->
Tis hier geen V&A.

[ Voor 49% gewijzigd door Sprite_tm op 16-09-2005 21:12 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
hehe, waar woon je? Kan je em ook opsturen? :D
Wel in een hele staat en alles?
fann connectors en sensors heb ik al en ik ken ze ook kopen, toch is het wel beter als die er bij zitten :D

Ik woon in Ijmuiden, een stadje bij het strand waar de Noordzee-kanaal doorheengaat :)

Heb je misschien een foto? En verstuur je ook? K wil best geld overmaken want met een fiets kom ik niet ver en met de auto... Nee :P

Anders effe via email/msn/anders? :P

EDIT: K heb je toegevoegd op msn _/-\o_ :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 22:39 ]

• Nox

Nox

Noxiuz

ik zie je niet verschijnen heb je wel wouterr at quicknet dot nl ?

anyway: ik heb denk wel een sensor, maar voor je geluid heb je een 3.5 inch male ingannetje nodig.

k gebruik hem niet iig en zie er atm ook geen toekomst in voor mijn casemod. je kan em wat mij betrefd ophalen. woon in de buurt dus jij lucker :P woon in limmen :)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
noksiejus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:48:
ik zie je niet verschijnen heb je wel wouterr at quicknet dot nl ?

anyway: ik heb denk wel een sensor, maar voor je geluid heb je een 3.5 inch male ingannetje nodig.

k gebruik hem niet iig en zie er atm ook geen toekomst in voor mijn casemod. je kan em wat mij betrefd ophalen. woon in de buurt dus jij lucker :P woon in limmen :)
Nu wel :D

BTW: Dat er iets mist boeit niet, vind ik wel ergens :D
Ik wist dat je vlakbij Alkmaar woonde (vraag niet hoe, profile? :P) maar das wel een f***in end fietsen voor mij :P
1 oplossing is de post, maar of er een betere is? :? :D

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:05

sapphire

Die-hard pruts0r

Als Sjibble em niet kan halen/niet wil dan wil ik em wel graag halen.

Me broertje begon acuut te kwijlen toen die net een pic zag, dus dan kan ik er vast wel wat van maken voor zijn PC-tje

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek ik dat ding al sinds 2-3 jaar geleden toen ik em op de pc-dump zag in Amsterdam RAI :/ ;(. En ik wil wel sterven om een zwarte te krijgen, anders is zilver minder erg :D
Maar ik was eerst :|
Mijn kast mag er toch ook kinky uitzien? :>

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 00:52 ]

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

over eerst gesproken:eerst lezen voordat je wat blaat.
ik zeg toch: "Als Sjibble em niet kan halen/niet wil"
Dus even een uitleg: als jij em niet kan ophalen of em niet wilt hebben, dan (dus na jou) wil ik hem wel.

Gabriël AM5

• Nox

Nox

Noxiuz

ahjo, anders haal je me op van de trein en kom ik een biertje doen.

Whoei anders bieden ? we beginnen vanaf 150 euro

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

151 :P

Gabriël AM5

• Nox

Nox

Noxiuz

verkocht.

neem ff contact met me op via mail ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Nox op 08-09-2005 00:15 ]

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
...als jij mij die 150 euro geeft wil ik er wel over nadenken om mijn case te vervuilen met dat 'ding'... :/

U vraagt, wij antwoorden.

• Nox

Nox

Noxiuz

MeMoRy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:51:
...als jij mij die 150 euro geeft wil ik er wel over nadenken om mijn case te vervuilen met dat 'ding'... :/
smaken verschillen... ik vind het trouwens wel apart, analoge metertjes.

Verwijderd

Topicstarter
MeMoRy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:51:
vervuilen? :? Dat ding rockt! :9 :7

Verwijderd

De zwarte is inderdaad moeilijker te krijgen dan de zilvere..
De muskteteer 2 is wel in beide kleuren goed leverbaar..
Ik heb de musketeer 2 in het zwart gezien op www.canintechnology.nl voor geloof iets van 32 euhrootjuhs ofzo misschien is deze beter dan de eerste?
Ik zou in ieder geval voor de musketeer 2 gaan die ziet er veel strakker uit..
Ik zal es een mailtje sturen naar die winkel of ze hem niet ook in het zwart kennen leveren die musketeer 1

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

<!--Kheb nog twee zilveren liggen hier, nieuw in de doos gesealed. Te koop voor 20 euro per stuk zonder verzendkosten ! mail me maar,,,,,,
Afbeeldingslocatie: http://www.extrememhz.com/Coolermaster/MusketeerII/muskII-news.jpg-->
Tis hier geen V&A.

[ Voor 9% gewijzigd door Sprite_tm op 16-09-2005 21:11 ]

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hmm, ik heb hier blijkbaar iets te lang niet naar gekeken. Anyway, GoT is geen V&A, als je iets te (ver)kopen hebt doe je dat maar via de V&A of per mail ofzo.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.