Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als je de search en google gebruikt lees je dat het nep is.
39
zowel het winnen van de trip als het overnemen van je telefoonHomedisc schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:32:
Als je de search en google gebruikt lees je dat het nep is.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
heb ik ook gehad en vele met ons. Is nep en er is dacht ik ook al een topic over geweest @ GoT
Nu ookal telefoon spam ?! (HK)
Telefoontje: "Gefeliciteerd u heeft gewonnen!" (SG)
Nu ookal telefoon spam ?! (HK)
Telefoontje: "Gefeliciteerd u heeft gewonnen!" (SG)
[ Voor 52% gewijzigd door TwoR op 06-09-2005 16:36 ]
Ik vraag me af, waarom je dan de 9 (of ieder willekeurige andere toets) moet indrukken. Moet je dan uiteindelijk meer betalen aan ze ofzo (via je telefoon rekening ofzo)?
Met het nummer wordt je waarschijnlijk doorverbonden met de dure lijn neem ik aaneghie schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:52:
Ik vraag me af, waarom je dan de 9 (of ieder willekeurige andere toets) moet indrukken. Moet je dan uiteindelijk meer betalen aan ze ofzo (via je telefoon rekening ofzo)?
nee, met dat nummer krijg je een vrouw aan de lijn die zegt .. Je heb een prijs gewonnen bla bla.. En vraagt om je Creditcard gegevens.. Heb je geen creditcard gegevens of geef je die niet dan is het gesprek binnen 5 seconden over..cardinal808 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:53:
[...]
Met het nummer wordt je waarschijnlijk doorverbonden met de dure lijn neem ik aan
Geef je die wel, wordt je 'cc' geplunderd
Dit is al vaker langsgekomen.
Onzin dus (van die prijs).
Onzin dus (van die prijs).
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()