Omdat mijn huidige systeem echt te traag aan het worden is voor wat ik wil doen met mijn computer ben ik aan het rondsnuffelen voor een nieuw mobo, processor en geheugen. Ben maar een arme student dus 't mag allemaal niet al te veel kosten en ben uiteindelijk bij het volgende uitgekomen:
- Mobo: Asus A8V (Deluxe)
- Processor: Athlon 64 3500+ (2.2MGhz) "Venice" Bulk versie
- Kingston Retail, DD400-X64-C3AK2, Dual Channel Kit 1024MB (2x512)
- Koeler: Zalman CNPS-7700AlCu
Heb het totaal gezien voor €440 en dat is ook ongeveer wat ik ervoor kan en wil uitgeven.
Heb voor de rest reeds in mijn compu:
- Graka: Asus V9999/TD Geforce 6800 128mb
- Harddisk: Maxtor Diamondmax 10 200Gig
- Voeding: Mtek 350 Watt
- en natuurlijk de nodige randapp, drives etc.
Ik wil erop gebruiken:
- Adobe Creative Suite 2.0
- Solidworks/Maya/etc
- Video's/Films
- Games
Ik heb een beetje rond zitten snuffelen op internet en hier in GoT de combinatie die ik hierboven heb staan lijkt mij oké. Maar toch zou ik het tof vinden iemand dit zou kunnen bevestigen of ontkrachten. Vooral over mijn voeding heb ik nog wel twijfels
(is overigens wel net nieuw). Is dit de upgrade die ik voor dit bedrag het beste kan nemen?? Tnx Alvast
,
grtz Remi
- Mobo: Asus A8V (Deluxe)
- Processor: Athlon 64 3500+ (2.2MGhz) "Venice" Bulk versie
- Kingston Retail, DD400-X64-C3AK2, Dual Channel Kit 1024MB (2x512)
- Koeler: Zalman CNPS-7700AlCu
Heb het totaal gezien voor €440 en dat is ook ongeveer wat ik ervoor kan en wil uitgeven.
Heb voor de rest reeds in mijn compu:
- Graka: Asus V9999/TD Geforce 6800 128mb
- Harddisk: Maxtor Diamondmax 10 200Gig
- Voeding: Mtek 350 Watt
- en natuurlijk de nodige randapp, drives etc.
Ik wil erop gebruiken:
- Adobe Creative Suite 2.0
- Solidworks/Maya/etc
- Video's/Films
- Games
Ik heb een beetje rond zitten snuffelen op internet en hier in GoT de combinatie die ik hierboven heb staan lijkt mij oké. Maar toch zou ik het tof vinden iemand dit zou kunnen bevestigen of ontkrachten. Vooral over mijn voeding heb ik nog wel twijfels
grtz Remi
[ Voor 4% gewijzigd door rveenman op 06-09-2005 16:35 ]
ID