Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
sinds anderhalf jaar ben ik een tevreden gebruiker van de Z600.
Gisteren wilde ik ff een telefoon nummer opzoeken en liep m'n telefoon compleet vast.
geen reactie meer op het bladeren uitschakelen ging ook niet.
de enige manier om em weer aan de gang te krijgen was, accu er uit en er weer in.

vragen:

- iemand enig idee hoe dit kan / hoe ik het kan voorkomen
- kan ik de software van de telefoon updaten?
- kan ik de telefoon defragmenteren/optimaliseren???

ik kan er helaas niets over vinden op www.ericsson.nl en op www.sonyericsson.com
(FAQ van ericsson: contact your local Customer Center... )
en op google zie je door de bomen het bos niet meer.... :(

[ Voor 6% gewijzigd door 2bmws op 06-09-2005 15:27 ]

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

hey,

ik heb zelfde probleem. Of moet ik zeggen soortgelijk probleem. Ik heb het de laatste tijd heel vaak als ik een sms of zo wil sturen naar het menu berichten gaan gaat nog... maar zodra ik begin te typen loopt het stroef. En wanneer ik dan de geadresseerde wil aanduiden is het helemaal "kassakassa". Na mss 10 minute wachten of zo komt alles weer in orde, maar van ergernis haal ik de batterij eruit. Wanneer ik dan deze terug plaats en hem terug aan zet heb ik eigenlijk nog steeds hetzelfde probleem. Onnoemelijk trage menu's.

Ik ben altijd te vrede geweest van de Z600 maar dit probleem begint echt irritant te worden. Eens per 2a 3 weken heb ik dit aan de hand. En het lijkt er op (maar zeker ben ik daar nie van) als of het erges aan het geheugen zou kunnen liggen. Want het is vooral wanneer het sms geheugen vrijvol zit dus bij een bepaald gedeelte van het geheugen. Ik zeg wel "lijkt" want dit is maar een veronderstelling.

Ik zoek eigenlijk ook een software update, als dat het probleem kan verhelpen.

greetz