nou ik ga niet al die info lezen zeg:
OM FAQ / Beleid
OM FAQ / Beleid
Dus stel ik het hier gewoon, want dat is hetzelfde als het zoeken van een naald in een hooibaal
Misschien dat iemand mij precies kan helpen..
Ik heb de volgende configuratie:
FX-55 (FX-57 komt eraan)
2x 1gb Corsair
1x BFGtech 7800 GTX OC (2de komt eraan, SLI dus)
ASUS A8N SLI-Premium
3x WD Raptor
1x 16mb 250gb WD Caviar
600watt OCZ
Plextor 716 IDE + 116 IDE
Nu heb ik een RAID 0 van die 3 Raptors gemaakt en krijg dus een 74x3gb C schijf.
Heeft iemand anders nog ervaring met RAID 0 en Raptors? Heeft een RAID 0 opstelling wel zin voor games te laden e.d? Is er nergens een bottleneck wanneer ik 2 of meer Raptors in RAID 0 zet? Ik wilde er nog eentje er bij kopen om die samen dus 4x Raptor in RAID 0 te zetten.
Nog mensen met Raptors hier die hier iets vanaf weten?
Ik merk nu zeker al het verschil met laden van spellen want altijd en ook altijd de eerst eop het veld in BF2
ik wilde nog eentje gaan halen en dan een 4x Raptor in RAID 0 opstelling maken.
Maar nu komt het: Ik meen dat op mijn moederbord de SATSA/SATA2 aansluiting resp. 150/300 mb/s aankan. Als je nu 4 Raptors hebt lopen en die gaan 10,000 toeren per minuut aan 8mb cache weet ik zo niet wat dat allemaal betekent! Of hoe je moet uitrekenen wanneer de overkill begint
Welke configuratie is het meest efficient met 4 Raptors?
OM FAQ / Beleid
OM FAQ / Beleid
Dus stel ik het hier gewoon, want dat is hetzelfde als het zoeken van een naald in een hooibaal
Misschien dat iemand mij precies kan helpen..
Ik heb de volgende configuratie:
FX-55 (FX-57 komt eraan)
2x 1gb Corsair
1x BFGtech 7800 GTX OC (2de komt eraan, SLI dus)
ASUS A8N SLI-Premium
3x WD Raptor
1x 16mb 250gb WD Caviar
600watt OCZ
Plextor 716 IDE + 116 IDE
Nu heb ik een RAID 0 van die 3 Raptors gemaakt en krijg dus een 74x3gb C schijf.
Heeft iemand anders nog ervaring met RAID 0 en Raptors? Heeft een RAID 0 opstelling wel zin voor games te laden e.d? Is er nergens een bottleneck wanneer ik 2 of meer Raptors in RAID 0 zet? Ik wilde er nog eentje er bij kopen om die samen dus 4x Raptor in RAID 0 te zetten.
Nog mensen met Raptors hier die hier iets vanaf weten?
Ik merk nu zeker al het verschil met laden van spellen want altijd en ook altijd de eerst eop het veld in BF2
ik wilde nog eentje gaan halen en dan een 4x Raptor in RAID 0 opstelling maken.
Maar nu komt het: Ik meen dat op mijn moederbord de SATSA/SATA2 aansluiting resp. 150/300 mb/s aankan. Als je nu 4 Raptors hebt lopen en die gaan 10,000 toeren per minuut aan 8mb cache weet ik zo niet wat dat allemaal betekent! Of hoe je moet uitrekenen wanneer de overkill begint
Welke configuratie is het meest efficient met 4 Raptors?