Toon posts:

Girotel zakelijk in Davilex Business

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb girotel zakelijk via internet (heb het programma niet geïnstalleerd), en kan op deze manier de dagafschriften op 3 manieren downloaden:
- MT940 (*.940)
- Kommagescheiden (*.csv)
- Tekst (*.txt)

Nu kan ik deze bestanden niet importeren in Davilex business (bij txt en csv krijg ik een importfoutmelding over ongeldig formaat, bij MT940 krijg ik de omschrijving niet mee). Iemand enig idee hoe dit voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt,
Menno

Verwijderd

Ik denk dat de import files voor davilex moeten voldoen aan bepaalde eisen.
meestal is het zo dat er een vaste opmaak is.
bijv, totaal 5 kolommen, 1e kolom = x, 2e kolom = y, enz.

De export van girotel voldoet niet aan de import eisen van davilex.

FF de helpfile van davilex doorlezen en op zoek gaan naar import criteria. daarna de girotel output zo aanpassen dat hij aan de eisen van davilex voldoet.

succes!

Verwijderd

Topicstarter
Maar er zit een speciale importmogelijkheid in voor Girotel zakelijk (deze zoekt een txt bestand, maar degene die ik kan downloaden voldoet dus niet). Geeft het pakket een andere download dan online?

Overigens zou ik het liefst MT940 gebruiken aangezien dit een standaard is.

Verwijderd

Topicstarter
In mijn zoektocht naar een oplossing heb ik gisteren het programma girotel maar even geïnstalleerd, maar ook hier kan ik enkel exporteren in dezelfde formaten als online. Niemand enig idee waarom het niet werkt (het zit toch in de functionaliteit van Davilex).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik neem aan dat je al contact op hebt genomen met Davilex. Wat zeggen zij erover?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ze geven geen antwoord. Ik heb niet zo'n veel te duur onderhoudscontract afgesloten, dus dan ben je als klant gelijk niets meer en hoef je geen support te verwachten (zelfs niet voor vragen over standaardfunctionaliteit waarvoor je betaald hebt bij aanschaf van het pakket). :(

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik nou echt de enige die Postbank zakelijk heeft in combinatie met Davilex?
Pagina: 1