Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Heeelp!

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik ben nieuw hier, en heb deze vraag ook gepost onder werk en inkomen, ik post hem ook hier want wellicht zitten hier de mensen die me verder kunnen helpen?

Ik heb morgen salarisonderhandelingen over een functie als ontwerper bij een multimedia bedrijf in Groningen. De werkzaamheden lopen zeer uiteen; van het ontwerpen van websites -drukwerk tot en met het vormgeven van complete campagnes. Het betreft een deelltijd functie van 24 uur.
Het bedrijf bestaat ruim 6 jaar, er werken 28 mensen, voornamelijk mannen.

Ik heb 4 jaar grafische vormgeving gedaan, waarvan ik geen diploma op zak heb. Wel heb ik de 1e graads opleiding tekenen aan de kunstacademie afgerond, ben jaren werkzaam geweest in allerlei andere sectoren in coordinerende functies en als docent tekenen. Een paar jaar geleden heb ik nog een posthbo studie multimedia met succes afgerond, en ben daarna voor mezelf als multimedia vormgever begonnen. Ik heb dus veel werkervaring, maar pas een jaar specifiek op dit gebied.
Heeft iemand nog tips voor de onderhandelingen, en wat kan ik ongeveer verwachten qua salaris? Bruto/netto? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
lees de voorwaardes eens en gebruik de zoek functie eens.. daar staan genoeg topics over dit.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Crossposten is niet de bedoeling sorry :). Volgende keer niet meer doen, lees eens de FAQ :).

salaris van ontwerper bij multimediabedrijf

Dit topic is gesloten.