Probleem domeinregistratie Vuurwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik heb een domein geregistreerd bij vuurwerk. Als ik nslookup doe naar die naam krijg ik geen ipnummer. Ik heb een menu met <host> <type> <value>
Ik wil doorverwijzen naar een ipnummer/directory en dat mag niet. Ik snap er geen moer van en die documentatie van hun deugt ook niet (letterlijk geprobeerd). Tips?

Gekke is trouwens ook dat ik bij xs4all een non-exsiting domain krijg en bij chello een domein zonder ip.

Bij type kan ik kiezen tussen cononical name en redir, een redir leek mij het simpelst.

Wat een boutpagina trouwens, die vuurwerk.nl.

Ik ben malle Pietje niet.

• hanhoo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-01 14:33
"Ik heb een domein geregistreerd bij vuurwerk. Als ik nslookup doe naar die naam krijg ik geen ipnummer"

nslookup starten in interactive modus. "set type=soa"

"Ik heb een menu met <host> <type> <value>
Ik wil doorverwijzen naar een ipnummer/directory en dat mag niet. Ik snap er geen moer van en die documentatie van hun deugt ook niet (letterlijk geprobeerd). Tips?"

Wat wil je nu precies? Heb je de vuurwerk helpdesk al eens gebeld?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DNS records en subdirs doorverwijzen is een no-no.

Daar is ten eerste DNS niet voor bedoeld.
Ten tweede is dat een functionaliteit die door je webserver-software moet worden afgehandeld.

ten derde is je houding niet helemaal geschikt om het topic in PNS neer te zetten, je hebt een probleem met je hoster.
dan was IT beter geweest.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 23:50

igmar

ISO20022

Het feit dat jij een probleem hebt met je hoster maakt dit geen PNS topic. Je hebt een probleem met je hoster, en dat kunnen wij niet voor je oplossen. Mocht je alsnog van mening zijn dat het op GoT thuishoort : Plaats dit soort zaken in IT.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips, probeer het eens met de helpdesk van vuurwerk in plaats van hier te zitten ranten op iets waarvan je niet weet wat je nu wilt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.