Toon posts:

[3DS] Geeft fout bij laden plugins? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop gekocht en wil ook hier mijn 3ds op laten draaien.
Als ik 3ds opstart geeft hij een fout weer! Het gebeurd bij het laden van de plugins!

Error:
acminidump.dmp
dmpuserinfo.xml
dumpdata.zip

Deze bestanden staan in het error report. Op de site staat dat deze bestanden verband houden met het online error report en dus waarschijnlijk niet met het probleem zelf.
3ds service pack 1 instaleren heeft ook geen zin. Ik heb hier winxp home edition met sp2

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan! Wat is ongeveer de inhoud van de files? Heb je geen foutmelding? Wat gaat er precies fout; waar is de fout aan gerelateerd? Kun je het errorreport niet gewoon submitten om er naar te laten kijken door de makers? Laad hij verder gewoon wel door? Kun je al je plugins niet disablen?

3D studio max Error bij het opstarten! > [3DS] Geeft fout bij laden plugins? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 22:15
acminidump.dmp
dmpuserinfo.xml
dumpdata.zip
Bestanden weggooien en max opnieuw installeren al geprobeerd?

http://hawvie.deviantart.com/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

HawVer schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:26:
[...]

Bestanden weggooien en max opnieuw installeren al geprobeerd?
Die bestanden lijken mij onderdeel van het foutenrapport; het lijkt me dan ook vrij onlogisch dat het verwijderen ervan tot het door laten starten van 3ds zouden kunnen leiden? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw instaleren werkt niet!
Weg gooien van de bestanden werk inderdaat, maar ze zijn van rederlijk essentieel belang.

Ik ben er nu al uit, het was gewoon een virus dan na deze te hebben verwijderd deed alles het weer goed!