Ik ben een mAtx (desktop) systeem aan het samenstellen, de behuizing wordt zeer waarschijnlijk een AOpen H360A. Op de AOpen site word voor in deze kast een verticale cpu koeler geadviseerd, omdat dat voor een goede airflow zou zorgen i.c.m. de airflow van / door de voeding.
Nu ben ik dus op zoek gegaan (o.a. alle sites van grote merken uit de pricewatch doorzocht) naar een koeler die:
De Nederlandse sales afdeling van AOpen geeft geen antwoord op de vraag welke koeler dan aan deze eisen voldoet, vandaar dat ik me nu tot GoT wend.
Het totale systeem moet uiteindelijk klein (vandaar mAtx) en vooral erg stil zijn.
Mijn vragen aan jullie:
Kennen jullie een koeler die aan deze specificaties voldoet? Misschien alternatieve oplossingen?
Welke ervaringen hebben jullie gehad bij het samenstellen van een mAtx-systeem bij het zoeken van de juiste koeler? Wat heb je gekozen en waarom?
Nu ben ik dus op zoek gegaan (o.a. alle sites van grote merken uit de pricewatch doorzocht) naar een koeler die:
- een Athlon 64 (3000+, venice) koel houdt
- een verticaal gemonteerde fan heeft
- en (het grote probleem): ook nog in een mAtx kast past (totale koeler mag maximaal 8 cm hoog zijn, de fan max 7 cm doorsnee)
De Nederlandse sales afdeling van AOpen geeft geen antwoord op de vraag welke koeler dan aan deze eisen voldoet, vandaar dat ik me nu tot GoT wend.
Het totale systeem moet uiteindelijk klein (vandaar mAtx) en vooral erg stil zijn.
Mijn vragen aan jullie:
Kennen jullie een koeler die aan deze specificaties voldoet? Misschien alternatieve oplossingen?
Welke ervaringen hebben jullie gehad bij het samenstellen van een mAtx-systeem bij het zoeken van de juiste koeler? Wat heb je gekozen en waarom?
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'