Toon posts:

Mijn Riva TNT m64 kapot???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag forumlezers,

Heb nu al een tijdje de Riva TNT m64 met een TV-OUT. Dit werkte allemaal leuk, maar wou hem graag via de video laten lopen!
Aangezien, het op de een of andere manier niet werkte, en geen beeld kreeg, kon ik dus alleen nog maar op reset drukken! En wat denk je:::: blijkt dat windows die kaart software matig op de hardware de kaar voor monitor afsluit. Ik kan nu niet eens meer opstarten, want bij de BIOS geef ie 1 lange piep en 3 korte. Is dit een bekend probleem, en nog op te lossen???? Help mij aub, want ik ben radeloos

groeten, Dennis

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Meer Info pleaze !

Verwijderd

Veilige modus opstarten en dan kijken hoe je kunt switchen tussen tv en monitor...
en dan bij het opstarten (normale modus) knop ingedruk houden en hij geeft weer beeld via de monitor

Verwijderd

Topicstarter
Hier plaatser van bericht!

Nou , dat van die veilige modus zal niet gaan, want ik kan helemaal nix meer zien bij het opstarten. Ik kan zelfs de bios zelf niet meer inkomen. En de monitor blijft op NO CONNECTION staan. Dus hopelijk verder nog iemand!!!

groeten, Dennis

Verwijderd

Haal em er een keer uit en stop em er weer in.

Verwijderd

Topicstarter
Bericht gever,

Ook het in en uit halen van de kaart heb ik geprobeerd. Heeft allemaal geen zin.
De computer wordt trouwens wel opgestart, maar als hij Windows in komt, kan ik namelijk horen aan mijn harde schijf, dan reset ie automatisch. Zou 't misschien helpen als ik met m'n ogen dicht naar de veilige modus zou gaan.... tja kweet 't ook niet meer. Of heeft ME geen veilige modus meer, zoja, hoe te bereiken met ogen dicht :-)

groeten Dennis

Verwijderd

probeer eens "clear cmos data"

of ff een ander videokaartje erin ,en even kijken of die het wel doet.

Verwijderd

Topicstarter
Berichtgever....

Gelukkig deed een andere kaart hetwel, maar dat moet ook wel, anders kon ik dit bericht hier niet typen. Dus een Cmos Clear zal dan ook wel niet veel zin hebben helaas, maar toch bedankt.

groeten Dennis
Pagina: 1