Toon posts:

[XP] Windows houdt gewijzigde instelling niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem. Als ik bijvoorbeeld een programma download (Maak nie uit welke) in dit geval Dreamweaver en als ik bijvoorbeeld Windows instelling veranderd bijvoorbeeld resolutie of theme of maak nie uit wat en ik restart mn computer, dan is alles weer weg (wat ik gedownload heb) en mijn Windows instellingen (die ik gewijzigd heb) gaat ook weer naar default. XP reset zegmaar gwn alles weer terug naar de normale waarde die wellicht op dit computer is ingesteld.

Specs:
WinXP versie 2002 professional
SP2

Ik heb gescant op spyware en virussen maar kon niks vinden. Ik denk zelf dat het aan een instelling is in XP waar hij alles reset na een restart ofzo..

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Thnx

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoe lang heb je dit probleem?
Wat voor rechten heb je op de computer?
Kan je de gedownloade dingen wel bewerken? Opslaan op een andere locatie of openen of zo?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Verwijderd

Gebeurt dit ook met een nieuw aangemaakte user?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas dit probleem en ik heb gewoon volledige toegang beheer van dit computer..

Kan je de gedownloade dingen wel bewerken? Opslaan op een andere locatie of openen of zo?
Ja

Ligt het aan een programma die op dit computer is geinstaleerd en zo ingesteld staat ofzo?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Crasht er een of andere driver waardoor windows automatisch systeem herstel doet ofzo? Daar zou windows iets van moeten loggen. (file -> run -> "eventvwr")

En is het je eingen huis pc, of een pc in een domein op het werk?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
het is een thuis PC van mij zelf maar de fabriek heeft het zo ingesteld

Btw.. Hij crasht nie oid

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 11:00 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef eens antwoord op de vraag van wilhelmstroker - gebeurt dit ook met een andere user? :)

Staat er verder nog iets zinvols in je eventlog? :)
Pagina: 1