Aansluiten ISDN telefoon op analoge lijn

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Hallo,

Naar veel zoeken kom ik er niet uit. Krijg enkel veel resultaten op de adsl aansluitingen.

Situatie is alsvolgt:

Per 1 december ga ik verhuizen naar een ander huis. Ik heb nu een ISDN aansluiting thuis met meerdere (isdn en analoge) )telefoons. De analoge telefoons zijn aangesloten op de quattrovox.

Mijn vraag is, in het nieuwe huis heb ik geen behoefte meer aan ISDN, maar ik wil wel mijn isdn telefoon blijven gebruiken. Is het mogelijk om deze isdn telefoons aan te sluiten op een analoge lijn?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52
Nee.

ISDN telefoons verwerken Digitale signalen.
Gewone telefoons verwerken Analoge signalen.

De Quatrovox (vroeger met 2 aansluitingen Duovox) vormt de analoge signalen om naar digitaal en omgekeerd.

Met andere woorden, je moet dus je telefoons wegdoen of weer ISDN nemen om je telefoons te kunnen blijven gebruiken.

Er is misschien een kans dat je de signalen zelf om kan zetten, maar dat lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 16:45

BaRF

bijna kerst

als je isdn telefoon een speciale analoge connector heeft vast wel, zonee dan denk ik dat je hem niet meer kunt gebruiken. Analoog en digitaal is een behoorlijk verschil :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Er zullen vast wel converters op de markt zijn... Maar deze zijn zo speciaal dat ze klauwen met geld kosten; Meer klauwen met geld dan een nieuw analoog toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 15:32
Kijk eens naar ISDN-1, dat scheelt in de kosten, 1 lijn en toch ISDN technologie.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
** grumbel ** Dat wordt dus weer investeren als ISDN-1 geen optie is...

baldie gaat zich eens verdiepen in isdn-1....
Pagina: 1