Streaming audio/video op K750i en co?

Pagina: 1
Acties:

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:39

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Ik zie deze optie in het 'verbindingen' menu van mij K750i en ik wil daar meer van weten ;)
In dit menu kun je een proxy instellen en een poort, dit zou mijn pc kunnen zijn die de streams aan biedt, of een website natuurlijk.
Volgens SE zou je door een (wap of http) link te kiezen met een .SDP bestand een stream kunnen afspelen, echter gaat dit via gprs (duur).
Het lijkt me leuk om dit voor elkaar te krijgen via de internetverbinding van m'n pc.
Hiervoor heb ik een programma (MIDlet) nodig, waarmee ik een stream kan afspelen, dus niet de ingebouwde mediaplayer, die hier natuurlijk ook geschikt voor is, maar dan via gprs.
Er zijn gratis streamservers op het net te vinden waarmee je je eigen bronnen kunt streamen.
Volgens mij zit dit ook in de software die je op www.ORB.com kunt vinden.
Met deze software maak je alles op je pc bereikbaar via internet, zelfs een tvkaart met hardware mpeg decoder kun je streamen ;)
De reden dat ik een MIDlet wil gebruiken is dat ik met SE Device explorer dit ding kan starten, daardoor verbind ik hem meteen met internet en dan kan ik lekker experimenteren.
Ik ben benieuwd of iemand dit al eens gedaan heeft :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren