Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik heb dus de mogelijkheid om voor een mooi prijsje een nieuwe Sony HDD03 20gb mp3 speler te krijgen. Het probleem is alleen dat ik em zo weinig heb gezien en zo weinig van heb gehoord. Ik heb geen enkele goede review kunnen vinden in het Nederlands en geen topic op GoT of Fok! Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die dit aparaat een beetje kennen en mij kunnen vertellen wat zij ervan vinden. En natuurlijk het programmatje sonicstage die erbij zit. Ik hoor het wel

Gr GuRu

• Limbeckx
  • Nu online
Sorry even bij vermelden de standaard specs ken ik natuurlijk al en de 30 uur afspeeltijd is heel mooi daarnaast staan er ook gebruikservaringen bij kieskeurig.nl enz maar ik heb natuurlijk liever de ervaringen van jullie tweakertjes ;)

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36

syserr

kangoeroe

Ik denk dat je de Sony NW-HD3 bedoelt? Daarvoor, en voor de andere NW-HDx mp3 spelers van Sony, is er dit centrale topic: SONY NW-HDx mp3 spelers.

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Limbeckx
  • Nu online
Sorry. Niet gezien maar dat is dus omdat ik het typenummer verkeerd had. Bedankt!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit kan in SONY NW-HDx mp3 spelers ja :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.