Upgradesetje voor 500 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Ik wil mijn pc graag een upgrade geven(moederbord,processor,videokaart, misschien ram). Mijn budget is zo'n 500 euro wat raden jullie me aan? Het is voor te gamen.!

Huidige pc:
moederbord(Albatron vaag ding:P)
pentium 4 2.6Ghz
Leadtek 6800le
2*256 mb ram (pc3200) Kingston :'(

Alvast bedankt;)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat voor games speel je? Want volgens mij kun je met dat systeem nog prima gamen... :/ Ondervindt je nu problemen in games?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:55
Mjah,......

Koop wat ram erbij , en hou de rest in je zak zou ik doen. Kan nog best ff mee. Cpu is niet al te snel maar je Gpu kan nog aardig meekomen hoor....

Verder kan het geen kwaad zelf wat uit te zoeken, we hebben niet allemaal een glazen bol op zolder staan om iemands wensen te kunnen bekijken(Wil je amd of hardcore intel man, etc etc)

succes iig ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Ja, lijkt me toch echt niet zo moeilijk kijk gewoon even rond in webshops e.d. En ja wat wil je precies. Als ik jou was had ik alleen geheugen en videokaart een upgrade geven. B.v. 1 Gig geheugen met een 6800 ultra ofzo of Ati variant aan jou de keuze.

Edit: damn typ ik zo langzaam of zijn jullie zo snel.. :+

[ Voor 12% gewijzigd door MasterMike op 05-09-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Nou ik wil games als bf2 tog wel med/high kunnen spelen dus dat gaat hier niet meer echt meej:P Ik wil graag een amd. Weet niet echt wat goed is?:P B)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Mastermike das wel een goed idee van jouw;) bedankt _/-\o_

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:55
Tis maybe een idee om je eigen post te "editten"ipv steeds een nieuwe reply te maken, zeker als je nog de meest recenste had staan zelf B)

Een dual core amd met een ati 520 of 580 core zou ik voor gaan, oh ja en natuurlijk ff een stukje meer ram. Komt er dus op neer dat je nog ff moet wachten, immers passend x2 mobo , dual cpu en nieuwe graka kan (nog) niet uit voor 500 € .

Ergo, neem wat ram erbij, en spaar nog ff door dan kan je in een keer een echt "knappe" upgrade set kopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cybersijp op 06-09-2005 00:12 . Reden: typos :( ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002