Toon posts:

hoe krijg ik mijn site kloppend onder IE én Firefox?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een website (www.eksternet.nl) maar om de een of andere reden,
ziet ie er onder firefox uit zoals ie zou moeten zijn, maar onder IE ziet ie er niet uit.
Is er een mogelijkheid om het voor beiden browsers compatible te maken?
Ik hoor graag een manier!

Groeten, Toni

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40
Die mogelijkheid is er.

Graag zou ik van je zien wat je zelf al hebt geprobeerd om dat voor elkaar te krijgen. :)
Lees dit even door alsjeblieft:
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]

[ Voor 29% gewijzigd door Willem op 05-09-2005 23:46 ]

Motor onderhoud bijhouden

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je precies vertellen wat er niet uitziet? Als ik zo in één oogopslag kijk ziet de pagina er in IE en in FF hetzelfde uit...

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat ziet er precies anders uit? Ik heb geen zin om je hele site door te klikken. Het begin ziet er in elk geval goed uit. Heb je de site door de W3 validator gehaald?

Je kunt gebruik maken van aparte stylesheets voor de browsers.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Kijk eens op de 'Hoe' pagina van de site, Firefox pakt de stylesheet niet lijkt het.

🖥️ | 🚗

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MadMarky schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:58:
Kijk eens op de 'Hoe' pagina van de site, Firefox pakt de stylesheet niet lijkt het.
Aha nu zie ik wel enkele verschillen, hoewel het nauwelijks opvalt. Het heeft volgens mij te maken met het @import statement. Dit wordt volgens mij door sommige browsers genegeerd.

Heb je het al zo geprobeerd:
<link rel="stylesheet" href="stylesheet.css" type="text/css">

En waarom gebruik je 3 stylesheets? Het is toch ook goed mogelijk met 1 stylesheet.

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
*offtopic
Los even van het firefox / IE verhaal. De navigatie van de website is buitengewoon lastig. Je moet iedere keer zoeken naar de juiste items.
Bijvoorbeeld de klik op het meester logo heeft absoluut geen meerwaarde. Ga gelijk naar de home.html
Vervolgens moet ik bij bijvoorbeeld waar gaan zoeken naar een back knop of een manier om naar wie te gaan.

Daarnaast heb je een dubbele scollbar bij hoe. 1 van de standaard pagina en 1 van je frame. Zet de foto's bovenaan en laat dat tweede scroll ding weg. Das veel gebruikersvriendelijker.

*ontopic
Bij mij werkt het css gewoon (ook bij hoe) in FF

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021

CaptBiele

No Worries!

ik sluit me aan bij Ma_rK. De navigatie is buitengewoon irritant..... ik zou zo`n site weer snel wegklikken...
Pagina: 1