Hallo mensen van Tweakers...
ik zit met een grote pain in the ass...
ik heb in mijn kast al me vennen vervangen door zalman vennen en coolermaster vennen...
Me voeding heb ik uit elkaar gehaald en de vennen vervangen...
Ik heb een ven voor me harde schijf geplaatst....
Ook me standaard CPU ven heeft er aan moeten geloven...
Ik wil mijn pc zo geluid loos maken....
maar mijn videokaart maakt nog steeds herrie... (vind ik)
Wat is volgens jullie een goeie oplossen voor dit probleem??
!!!!Ik heb een XFX Geforce 6600 GT 128 MB video kaart op een ASUS A8N SLI Moederbord!!!!
*****Ik heb zelf ook al het 1 en ander zitten zoeken en ik kwam zelf uit op een zalman AL-CU V700 koeling. Maar de 2e grote vraag van mij is... past het wel qua ruimte in me kast. Zoals ik al zei. A8N SLI <<< ik wil naar de dubbele videokaart in oktober...
Heeft iemand zelf 2 kaarten EN 2 V700's??
Zo ja. wil je me dan laten weten of het zou passen?
Heb je zelf 1 kaart en 1 V700 ?? Zou je dan ff willen kijken of het past of niet? en of hij nog wel genoeg ruimte voor lucht aanvoer heeft?
Alvast bedankt iedereen die mij wilt helpen of bedankt als je een suggestie wilt achterlaten?!
M.v.g.
Marco a.k.a Art of War
ik zit met een grote pain in the ass...
ik heb in mijn kast al me vennen vervangen door zalman vennen en coolermaster vennen...
Me voeding heb ik uit elkaar gehaald en de vennen vervangen...
Ik heb een ven voor me harde schijf geplaatst....
Ook me standaard CPU ven heeft er aan moeten geloven...
Ik wil mijn pc zo geluid loos maken....
maar mijn videokaart maakt nog steeds herrie... (vind ik)
Wat is volgens jullie een goeie oplossen voor dit probleem??
!!!!Ik heb een XFX Geforce 6600 GT 128 MB video kaart op een ASUS A8N SLI Moederbord!!!!
*****Ik heb zelf ook al het 1 en ander zitten zoeken en ik kwam zelf uit op een zalman AL-CU V700 koeling. Maar de 2e grote vraag van mij is... past het wel qua ruimte in me kast. Zoals ik al zei. A8N SLI <<< ik wil naar de dubbele videokaart in oktober...
Heeft iemand zelf 2 kaarten EN 2 V700's??
Zo ja. wil je me dan laten weten of het zou passen?
Heb je zelf 1 kaart en 1 V700 ?? Zou je dan ff willen kijken of het past of niet? en of hij nog wel genoeg ruimte voor lucht aanvoer heeft?
Alvast bedankt iedereen die mij wilt helpen of bedankt als je een suggestie wilt achterlaten?!
M.v.g.
Marco a.k.a Art of War