Webshop te vertrouwen ?

Pagina: 1
Acties:

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 16:10
Ik heb op http://www.csmusiksysteme.de/ de Celestion AVP 305 gevonden voor 599 euro.

In nederland heb ik ze nog niet kunnen vinden onder 1500 euro. Dit is een wel heel groot verschil!
Ik heb de search van onder tot boven gehad en 1 iemand gevonden die er ooit een Denon reciever heeft gekocht.

Op de website staat een trusted shop E guarantee logo maar of dit ook echt iets wil zeggen. Ik heb nog nooit iets gekocht in het buitenland en ben dus ook een beetje voorzichtig.

Hulp advies zou ik echt blij mee zijn.

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 16:15

Empathy

Extreme Audio

Als het te mooi is om waar te zijn, is dat meestal ook zo.. En vooral in het buitenland zou ik er extra voorzichtig mee zijn!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:01
Empathy schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:35:
Als het te mooi is om waar te zijn, is dat meestal ook zo.. En vooral in het buitenland zou ik er extra voorzichtig mee zijn!
leuk gezegde 8)7 vertaald heeft t geen impact meer

Maar die shop ziet er wel betrouwbaar uit, weet niet wat dat E dingus precies is, maar wat het ook is het is 'geldig' en niet een gejat icoontje.. Denk dat het het duitse 'thuiswinkel' logo is maar dat moet je zelf maar even uitzoeken..

Maar misschien leveren ze niet eens aan Nederland

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-07 10:33
ff zoeken op een duitse pricewatch levert een prijs van e699 op, dus zo gek is die prijs hiero helemaal niet.
http://www.geizhals.at/eu/a124810.html

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Ben ooit 10 euro opgelicht, ze boden een dvd box aan met 6 dvds die graag wou hebben (was wel een ouwe serie waardoor die prijs wel zou kunne. Het duurde en duurde maar en toen waren ze op eens faillet. Ze zouden het geld terug storten maar dat hebben z enog steeds niet gedaan. (is al bijna een jaar geleden).

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:38

r_kluft

Hmmmmmm

Anders spreek je af het setje te komen halen.

Voor 900 euro kan je makkelijk de 800 km naar die shop rijden.(en natuurlijk 800 km terug)

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-07 13:39
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:42:
Ben ooit 10 euro opgelicht, ze boden een dvd box aan met 6 dvds die graag wou hebben (was wel een ouwe serie waardoor die prijs wel zou kunne. Het duurde en duurde maar en toen waren ze op eens faillet. Ze zouden het geld terug storten maar dat hebben z enog steeds niet gedaan. (is al bijna een jaar geleden).
als ze failliet zijn dan hebben ze geen geld meer/ bijna geen geld meer en zullen eerst de grote schuldeisers zoveel mogelijk geld krijgen en daarna ben jij pas aan de beurt, dat is dus niet echt oplichterij, want de eigenaars van de winkel zijn er niet beter op geworden. En kenneliujk hadden ze dus na de grotere schuldeisers geen geld meer... t kan elk bedrijf overkomen. T zou zomaar kunnen dat je een plasma tv bij de winkel om de hoek koop en die heeft een paar weken nodig om geleverd te worden dat je die niet zou krijgen doordat de winkel ondertussen failliet gaat. Is geen oplichting, maar je bent wel enkele 1000en euros lichter

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Ik ben van plan om heel wat HIFI spullen te kopen; speakers, dvd speler en receiver.
Ik zit wel aan de webshops te kijken, want dat scheelt wel wat als je zo veel gaat kopen.

Ik wou graag weten of er iemand is die ervaring hebben med bepaald de volgende webshops:
www.etronics.nl - etronics
www.tqs.nl - thuisbios.tqs

Of andere goedkope webshops?

Wat ik naar zoekt is:

DVD speler: Denon DVD 3910
Receiver: Denon AVR-3805
Speakers: Dali Suite II series, 2.8 & C0.8 & S1.2 bepaald, maar ook 1.7 en R0.8 wil ik graag over weten.

Bedankt voor all hulp :)

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 16:07
Die shop is zeker betrouwbaar kijk hier maar: https://www.trustedshops.de/de/tshops/seal_de.php3

(of ff op dat E icoontje klikken op de site)

[ Voor 14% gewijzigd door Yoram op 06-09-2005 15:46 ]

Hallo!

Verwijderd

volgens mij heb je de hele link niet goed mee gekregen.... :/
Kan je hem nog eens door geven?

Maar wel bedankt :-)

Verwijderd

Je zou kunnen proberen te betalen met VISA, dan ben je meteen verzekerd tegen oplichterij... hoewel ik moet toegeven dat ik daar de specifieke voorwaarden niet van ken. Ik heb wel gevallen uit de eerste hand gehoord waarbij een internationale transactie niet goed liep en werd vergoed door VISA. (ze gaan dan zelf achter het geld aan, maar da's jouw probleem dan niet meer)

Verwijderd

volgens mij ook met Mastercard....

Maar daar gaat het eigenlijk niet om voor mij ;)
Ik wil graag weten hoe ze doen ook met service, verstuuren, hulp met garantie etc etc.....
Eigenlijk of ze wel vertrouwbare zijn.

"Give a man a fire and he is warm for a day, set fire to a man and he is warm for the rest of his life..."

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 16:10
Als dat E ding in ieder geval maar echt is weet ik al wat meer. Ook is de actuele prijs in Nederland gezakt naar 1000 euro. Dat maakt het voor mij al minder riskant. 1000 euro verschil kon haast niet leek me.

Ik ga de gok wel wagen denk ik. Verzendkosten zijn 30 euro, en dan kom ik nogsteeds op een verschil van + - 360 euro.

Toevallig iemand ervaringen met de eerder genoemde set ? Hij is in Nederland namelijk niet te beluisteren. Ik heb alle dealers van Celestion gebeld, en geen van alle heeft de set in huis. Ga vanavond kijken of ik een Duitse dealer kan vinden die net over grens zit.

Ik vraag me vooral af of hij beter of minder is dan de KEF 2005.2

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Je kan em ook op ebay kopen :
http://cgi.ebay.nl/KEF-Ce...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Handelaar 3426 feedbacks 99,8% Positief.
Daar durf ik em wel te kopen voor 599,-
Owja wel snel beslissen duurt nog een uurtje vanaf nu :)

edit
Hier nog een :
http://cgi.ebay.nl/Celest...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 31% gewijzigd door mikenl op 06-09-2005 19:43 ]

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

Iemand nog iets bij te leggen over www.etronics.nl?

Yoramscheer: kan je die link nog eens posten?
Pagina: 1