www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA
leuk gezegdeEmpathy schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:35:
Als het te mooi is om waar te zijn, is dat meestal ook zo.. En vooral in het buitenland zou ik er extra voorzichtig mee zijn!
Maar die shop ziet er wel betrouwbaar uit, weet niet wat dat E dingus precies is, maar wat het ook is het is 'geldig' en niet een gejat icoontje.. Denk dat het het duitse 'thuiswinkel' logo is maar dat moet je zelf maar even uitzoeken..
Maar misschien leveren ze niet eens aan Nederland
http://www.geizhals.at/eu/a124810.html
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Verwijderd
Voor 900 euro kan je makkelijk de 800 km naar die shop rijden.(en natuurlijk 800 km terug)
als ze failliet zijn dan hebben ze geen geld meer/ bijna geen geld meer en zullen eerst de grote schuldeisers zoveel mogelijk geld krijgen en daarna ben jij pas aan de beurt, dat is dus niet echt oplichterij, want de eigenaars van de winkel zijn er niet beter op geworden. En kenneliujk hadden ze dus na de grotere schuldeisers geen geld meer... t kan elk bedrijf overkomen. T zou zomaar kunnen dat je een plasma tv bij de winkel om de hoek koop en die heeft een paar weken nodig om geleverd te worden dat je die niet zou krijgen doordat de winkel ondertussen failliet gaat. Is geen oplichting, maar je bent wel enkele 1000en euros lichterVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:42:
Ben ooit 10 euro opgelicht, ze boden een dvd box aan met 6 dvds die graag wou hebben (was wel een ouwe serie waardoor die prijs wel zou kunne. Het duurde en duurde maar en toen waren ze op eens faillet. Ze zouden het geld terug storten maar dat hebben z enog steeds niet gedaan. (is al bijna een jaar geleden).
Verwijderd
Ik zit wel aan de webshops te kijken, want dat scheelt wel wat als je zo veel gaat kopen.
Ik wou graag weten of er iemand is die ervaring hebben med bepaald de volgende webshops:
www.etronics.nl - etronics
www.tqs.nl - thuisbios.tqs
Of andere goedkope webshops?
Wat ik naar zoekt is:
DVD speler: Denon DVD 3910
Receiver: Denon AVR-3805
Speakers: Dali Suite II series, 2.8 & C0.8 & S1.2 bepaald, maar ook 1.7 en R0.8 wil ik graag over weten.
Bedankt voor all hulp
(of ff op dat E icoontje klikken op de site)
[ Voor 14% gewijzigd door Yoram op 06-09-2005 15:46 ]
Hallo!
Verwijderd
Kan je hem nog eens door geven?
Maar wel bedankt :-)
Verwijderd
Verwijderd
Maar daar gaat het eigenlijk niet om voor mij
Ik wil graag weten hoe ze doen ook met service, verstuuren, hulp met garantie etc etc.....
Eigenlijk of ze wel vertrouwbare zijn.
"Give a man a fire and he is warm for a day, set fire to a man and he is warm for the rest of his life..."
Ik ga de gok wel wagen denk ik. Verzendkosten zijn 30 euro, en dan kom ik nogsteeds op een verschil van + - 360 euro.
Toevallig iemand ervaringen met de eerder genoemde set ? Hij is in Nederland namelijk niet te beluisteren. Ik heb alle dealers van Celestion gebeld, en geen van alle heeft de set in huis. Ga vanavond kijken of ik een Duitse dealer kan vinden die net over grens zit.
Ik vraag me vooral af of hij beter of minder is dan de KEF 2005.2
www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA
http://cgi.ebay.nl/KEF-Ce...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Handelaar 3426 feedbacks 99,8% Positief.
Daar durf ik em wel te kopen voor 599,-
Owja wel snel beslissen duurt nog een uurtje vanaf nu
edit
Hier nog een :
http://cgi.ebay.nl/Celest...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem
[ Voor 31% gewijzigd door mikenl op 06-09-2005 19:43 ]
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?