Toon posts:

Laptopshop vertrouwen op pixelgarantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Binnen zeer korte tijd ben ik van plan de Acer Travelmate 8103 te kopen bij Encyshop in Amersfoort. Staat ook ergens bovenin het rijtje bij pricewatch. Mijn enige concern zegmaar, is dat dit bedrijf geen pixelgaranties verkoopt. Door even te bellen stelde de man me gerust dat ze producten goed willen verkopen en dat 1 defecte pixel geen goed product is. Hij vond dat 50 euro voor een pixelgarantie betalen belachelijk is, en snapt niet waarom winkels dit doen.

Nu mijn vraag ... kèn ik dit vertrouwuh?

Groeten
GoBat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Als je in je bestelling zo'n zinnetje kunt laten opnemen dat er 0 pixelproblemen in mogen zitten ben je klaar lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zorg er even voor dat hij dat op de bon zet en geen probleem.
Vertrouwuh is geen Nederlands.

Psst, hieronder: de topicstart quoten bij zo'n klein topic is not-done, ook netiquette ;)

[ Voor 60% gewijzigd door sdomburg op 05-09-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:17

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:12:
Hallo tweakers,

Binnen zeer korte tijd ben ik van plan de Acer Travelmate 8103 te kopen bij Encyshop in Amersfoort. Staat ook ergens bovenin het rijtje bij pricewatch. Mijn enige concern ( :? ) zegmaar, is dat dit bedrijf geen pixelgaranties verkoopt. Door even te bellen stelde de man me gerust dat ze producten goed willen verkopen en dat 1 defecte pixel geen goed product is. Hij vond dat 50 euro voor een pixelgarantie betalen belachelijk is, en snapt niet waarom winkels dit doen.

Nu mijn vraag ... kèn ik dit vertrouwuh?

Groeten
GoBat
Welkom op got? Iig: lees even Algemene gedragsregels (Netiquette)

Dan de shop: we kunnen moeilijk de beste man gaan tegenspreken als wij geen ervaringen hebben.
Je kan in de shopsurvey en google kijken wat anderen van die shop vinden?

Als die shop jouw per mail zegt dat de laptop 0 defecte pixels heeft kan je hen daar ook aan houden en anders de koop ontbinden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt objectief2.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

DaMorpheus schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:17:
[...]
Welkom op got? Iig: lees even Algemene gedragsregels (Netiquette)

Dan de shop: we kunnen moeilijk de beste man gaan tegenspreken als wij geen ervaringen hebben.
Je kan in de shopsurvey en google kijken wat anderen van die shop vinden?

Als die shop jouw per mail zegt dat de laptop 0 defecte pixels heeft kan je hen daar ook aan houden en anders de koop ontbinden. Succes!
Hier sluit ik mij volledig bij aan :)

Voor de rest heeft dit topic geen zin, dus gaat hij dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.