Help?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
2wkn geleden heb ik lopen kloten met me netwerkje, waarna ik alles opnieuw heb moeten installeren. Nadat ik het netwerk zelf werken had gekregen installeerde ik de internetsharing protocollen van win98se (die het voorheen normaal deden), MAAR zodra ik die protocollen heb geinstalleerd doet me internet het niet meer en blijft het hangen met een ontvangst van 300 bytes ofzo??

Wat is dit voor ongein??

Tevens de vraag: Ik heb een sitecom pcmia kaartje en een sitecom netwerkkaartje, 10/100mb beide. Alleen de snelheid komt bij DU-meter niet boven de 1600KBps met een gem. van 600KBps, terwijl ze beide op 100hd of fd staan. Het betreft een notebook en een desktop met een 5400rpm HD. Kan deze snelheid??

En dan als laatste: Als ik ut over dit netwerk speel heb ik een ping van 79, hoort dit?? of is dit kut??

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 20:53

Robert

You have your answer..

1:ik zou zeggen probeer eens een ander internetsharing programmaatje..winproxy :?

2:laptops hebben meestal een wat tragere hd..dus die 1600KB/s kan wel..

3:En die ping van 79 in UT is wel behoorlijk hoog maar dat kan ook aan een beetje brakke computer liggen

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS