Acer 1501 : P4 bak
ARME AOW’er
Iig, DaBit is zelf al een poos niet meer aanwezig, dus misschien dat een emailtje wel goed werkt
yep
Alleen die download werkt niet meer
[ Voor 49% gewijzigd door Outerspace op 05-09-2005 21:48 . Reden: typo ]
Wauw, een sig!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20394000
Nee maar zoals hier ook al werd aangegeven kijk even in zijn profiel:
en daar staat dan ook het bovenstaande emailadres in misschien handig om hem toch even te verwijderen ivm bots die het internet afzoeken naar email adressen voor spamGuardian Angel schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:46:
dabit@tweakers.net?
Nou sorry ik heb hem nietdemisoft schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:49:
Ik weet dat hij al een tijd niet meer aanwezig is geweest, en wil hem daarom ook niet lastig vallen. Ik denk misschien heeft iemand het nog op zijn hd staan. Ik ben het namelijk vergeten te backuppen bij een herinstallatie.
[ Voor 166% gewijzigd door MasterMike op 05-09-2005 21:50 ]
Acer 1501 : P4 bak
dude jij post net zo hard dat emailadres ... jou post kan hij niet aanpassen hoorMasterMike schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:47:
knip
en daar staat dan ook het bovenstaande emailadres in misschien handig om hem toch even te verwijderen ivm bots die het internet afzoeken naar email adressen voor spam
oh ja ik gebrik vaak easypeg voor batch jobs
[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 06-09-2005 00:53 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()