Brein nalatig

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
ik keek net even op de site van brein en een paar dingen vielen mij op:
  • De site ziet eruit alsof hij in tripod sitebuilder gemaakt had kunnen worden
  • Informatie is incompleet:

Uitwisselnetwerken:
    Bittorrent
    DirectConnect
    eDonkey

Uitwisselprogramma's:
    ABC
    Azureus
    BitTornado
    eDonkey2000
    eMule
    Direct Connect
    DC++

Gnutella mist bij netwerken , en bij uitwisselprogrammas staat 1 van de meest gebruikte niet:
    Limewire.
  • En bij BIG vond ik dit op de site:
    'B.I.G. staat voor Ban Illegale Games & Software. Het B.I.G. team bestaat uit online en offline detectives. Zij binden de strijd aan met illegale producten. Niet door gebruikers te straffen, maar door voor te lichten. Net als jij wil B.I.G. dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, leuke en spannende games en software.

Waarom hebben ze online en offline detectives als ze alleen maar voorlichten?

"Stilte, een gat in het geluid...."

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
so?? Dat is voor ons tweakers toch al bekend??

• Justifier
  • Laatst online: 06-04-2024
Flapietoetoe schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:21:
'B.I.G. staat voor Ban Illegale Games & Software. Het B.I.G. team bestaat uit online en offline detectives. Zij binden de strijd aan met illegale producten. Niet door gebruikers te straffen, maar door voor te lichten. Net als jij wil B.I.G. dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, leuke en spannende games en software.

Maar hoezo dan nalatig :?

[ Voor 4% gewijzigd door Justifier op 05-09-2005 21:23 ]

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:53
Brein is nalatig, hij meldt niet dat hij BIG nalatig vindt

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maar waarom is Brein nalatig omdat ze een brakke website hebben?? Wat heeft dit voorts met Internet en Telefonie te maken? Het lijkt me meer een HK topic.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

'Post Rely' vs. 'New topic'?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Flapp
  • Laatst online: 02-01 20:16
omdat ze duidelijk niet gekeken hebben naar de lijst met verspreid programmas/netwerken ...
dat t een stelletje debielen zijn , is al duidelijk , maar als ze niet eens de moeite doen om hun site in orde te krijgen...

"Stilte, een gat in het geluid...."

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:05

DeMoN

Pastafari

Flapietoetoe schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:21:
ik keek net even op de site van brein en een paar dingen vielen mij op:
  • De site ziet eruit alsof hij in tripod sitebuilder gemaakt had kunnen worden
  • Informatie is incompleet:

Uitwisselnetwerken:
    Bittorrent
    DirectConnect
    eDonkey

Uitwisselprogramma's:
    ABC
    Azureus
    BitTornado
    eDonkey2000
    eMule
    Direct Connect
    DC++

Gnutella mist bij netwerken , en bij uitwisselprogrammas staat 1 van de meest gebruikte niet:
    Limewire.
  • En bij BIG vond ik dit op de site:

Dat van BIG is niet meer dan het bangmaken van n00bs.

Bekijk het forum eens, zou ik zeggen.
Erg hoogstaand ook.

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 05-09-2005 21:30 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.anti-piracy.nl/Images/Building.jpg
Hoofdkwartier van Brein :O

Door ons betaald :( :+

[ Voor 16% gewijzigd door Nik op 05-09-2005 21:28 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Flapietoetoe schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:27:
omdat ze duidelijk niet gekeken hebben naar de lijst met verspreid programmas/netwerken ...
dat t een stelletje debielen zijn , is al duidelijk , maar als ze niet eens de moeite doen om hun site in orde te krijgen...
Ach ze zullen best weten op welke wijze muziek wordt gedeeld, het zijn toch zeker geen debielen. En wat voor nut heeft het om een gedetailleerd overzicht te geven van alle mogelijke manieren. Dit zou een boekwerk opleveren met de dikte van een gemiddeld telefoonboek.

Verwijderd

proller schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:28:
[afbeelding]
Hoofdkwartier van Brein :O
Door ons betaald :( :+
Je moet eens weten hoeveel geld de platen maatschappijnen misloopt door brein :Y) , ik ben benieuwd waneer ze eens wakker worden (8> .

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:53
Ja, erg lachwekkend, de zakkenvullers Brein en de "coole" BIG`ers.

Vooral aan BIG kan ik me ergeren, ik snap hun doeleinden niet, tieners voorlichten dat downloaden slecht is en we allemaal al in de hel komen? Maar als we nu allemaal braaf in de winkel kopen dat we dan weer lief en zoet zijn, en dat de offline en onlinedetectives maar weer met een gerust hart kunnen gaan slapen? Volgens mij proberen ze eerder op een popiejopie manier leuk tieners bang te maken, zoek een leven... (wie betaalt die gozers eigenlijk!)

En Brein, weer een extreem goeie actie na op elke bit een bijdrage te gaan vragen, dat progje, ken genoeg vrienden die platen maken, ff dat progje eroverheen, oeps daar gaan de inkomsten >:) en ik maar denken dat ze de producenten wilden beschermen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Yofresh op 05-09-2005 21:51 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

De topicstart is te suggestief en eenzijdig om hier een goed topic uit te laten komen: hij gaat dus dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.