TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Het hangt er natuurlijk sterk vanaf wat je gaat doen met dat domein, als het .com bedrijf een grootschalig verkoop bedrijf is en jij op het .nl domeintje een paar vakantiefoto's gaat plaatsen lijkt het me geen probleem. Als je van plan bent om winst te gaan maken met het domein naampje lijkt het me een heel ander verhaal. Er is een hoop te vinden op google en ook de GoT search.
Verwijderd
Je mag een .nl domeinnaam registreren als je je handtekening onder het registratiecontract kunt zetten. Daarin verklaar je dat je geen inbreuk maakt op rechten van derden.
Daarnaast, wat ik het voor een domein naam? Van een groot bedrijf of van een hobbyist? EN wat ga je er mee doen?
Stel dat Tweakers.info zou registeren en gebruiken om T.net "na te bouwen", dan kan ik me voorstellen dat Femme binnenkort voor de deur staat
Stel dat Tweakers.info zou registeren en gebruiken om T.net "na te bouwen", dan kan ik me voorstellen dat Femme binnenkort voor de deur staat
http://www.designerbrands.com/
Deze is de internationale, ik wil mijne gebruiken als forward naar mijn ebay winkeltje (geen hobbywinkel)
Deze is de internationale, ik wil mijne gebruiken als forward naar mijn ebay winkeltje (geen hobbywinkel)
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A