vmdk

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:17
hoi hoi,

ik heb van de novell site linux gedownload, heb hem uitgepakt en krijg allemaal vmdk bestandjes, wat kan ik hier mee, kan ik ze branden?

Groetjes Mr.c

Verwijderd

mrc16 schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:45:
hoi hoi,

ik heb van de novell site linux gedownload, heb hem uitgepakt en krijg allemaal vmdk bestandjes, wat kan ik hier mee, kan ik ze branden?

Groetjes Mr.c
Niet ergens een iso bestand dat je kunt branden?

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Als je de bijbehorende documentatie had gelezen zou je gezien hebben dat het een Virtuale Machine voor VMware is. Een evaluatie is hier te downloaden.

• WidgetTWW
nee, alleen de volgende bestanden:

4x teksdocumenten
4x vmdk bestanden
1x Writelock bestand
1x VMX bestand
1x nvram bestand

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Dit is echt van VMWare, kan je het dus meteen uittesten, zonder het te installeren op een fysiek systeem. Wil je het toch echt testen, dan zal je een ISO moeten downloaden...

Wat heb je eigenlijk gedownload? Novell Linux Desktop (NLD) of Novell Open Enterprise Server (OES), de Linux variant? Vergeet niet dat OES voor een server bedoeld is, je hebt er als thuisgebruiker weinig aan, tenzij je een Novell netwerk in wilt richten... en dat is serieus overkill... al maakt Novell zeer goede producten!

We are shaping the future

• WidgetTWW
zit geen documentatie bij, Maar kan ik deze bestanden ook branden?
want ik will linux installere op een andere pc.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De .vmdk bestanden zijn VMware Virtual Disk Files :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• WidgetTWW
Het is zeg maar om te testen voor een taak op school.

[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 05-09-2005 20:53 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
We verwachten hier wel het een en ander van je startpost, namelijk dat je zelf ook wat uitzoekt.
Je zou bijvoorbeeld op internet kunnen zoeken wat vmdk bestanden zijn, en wat meer informatie lezen over wat je nou eigenlijk aan het downloaden was op de novell website.
Gewoon neerzetten "ik heb dit, wat moet ik ermee" is eigenlijk niet de bedoeling :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoals al meerdere malen gezegd zul je er VMware voor moeten installeren. Dit had je zelf gevonden als je even had gezocht of de documentatie had doorgelezen. Ik raad je aan om dat in het vervolg zelf even te doen voor je een topic opent. Ook is een ietswat descriptievere topictitel wel handig in het vervolg :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.