Toon posts:

Sony In-ear headphone MDR-NX1 lengte kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een beetje stom geweest. Ik heb vorige week een I-pod mini gekocht. Prima ding. Alleen op de fiets hoorde je door de wind etc weinig en moest je hem heel hard zetten. Wat op internet gezocht en ik kwam uit op de Sony In-ear headphone MDR-NX1. Prima geluid en isolatie. Echter de kabel is veel te kort, ik wil hem in mijn broekzak kunnen doen en dat haalt de kabel niet.

Bestaan er korte verlengkabels hiervoor? Kon ze zelf niet vinden op Internet.

Alvast bedankt! :)

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 15:49
als het goed is krijg je het erbij. Ik had namelijk een verleng kabeltje bij mijn ex71 gekregen (of was het 81?)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:38:
Vandaag een beetje stom geweest. Ik heb vorige week een I-pod mini gekocht. Prima ding. Alleen op de fiets hoorde je door de wind etc weinig en moest je hem heel hard zetten. Wat op internet gezocht en ik kwam uit op de Sony In-ear headphone MDR-NX1. Prima geluid en isolatie. Echter de kabel is veel te kort, ik wil hem in mijn broekzak kunnen doen en dat haalt de kabel niet.

Bestaan er korte verlengkabels hiervoor? Kon ze zelf niet vinden op Internet.

Alvast bedankt! :)
't is iPod :)

Je kunt ook de Sharp MD33's nemen, daar zit standaard een verlengkabeltje bij.. Ook bij de EX71 (ook van Sony) zit een verlengkabel, maar velen zijn het erovereens dat de Sharp MD33's beter klinken (zie het oordopjestopic in Gadget Talk). Als ze erbij kunnen zitten, kunnen ze ook wel los verkocht worden denk ik..

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Raad dan wel Creative EP-630 (zelfde als dei md33's) aan aangezien die sharps niet in Nederland worden verkocht tenzij je ze importeerd.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:56
Jamaar, die arme jongen heeft al oordopjes gekocht. Je hebt meerdere mogelijkheden. Je kunt een iPod remote kopen. Die zijn vrij duur, maar dat kan handig zijn. Een goedkope oplossing is om bij de audiowinkel/home parts/elekronica zaak een verlengkabeltje te kopen van een paar euro.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03-2025
idd... audio verlengkabeltje 3.5 mm plug ben je klaar.. 1/1.5 meter mss 2-4 euro bij een kabel boer :)

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Nyah die ipod remote is op zich ook wel handig, alleen zo lomp dat je gelijk die buds erbij moet kopen zegmaar :/

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:35:
Jamaar, die arme jongen heeft al oordopjes gekocht. Je hebt meerdere mogelijkheden. Je kunt een iPod remote kopen. Die zijn vrij duur, maar dat kan handig zijn. Een goedkope oplossing is om bij de audiowinkel/home parts/elekronica zaak een verlengkabeltje te kopen van een paar euro.
:) precies. Dan doen we da,

Verwijderd

je zou ook in itunes het volume van al je liedjes op 100% kunnen zetten, als je t dan niet kan horen ben je officieel doof ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:56:
je zou ook in itunes het volume van al je liedjes op 100% kunnen zetten, als je t dan niet kan horen ben je officieel doof ;)
Tja, het idee is een beetje dat ik hem juist niet te hard wil zetten. Gehoorbeschadiging lopen we wel op in het weekend of bij een concert.....
Pagina: 1