Toon posts:

3D presentatie software pakket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk een software pakket dat a la Powerpoint presentaties kan geven. Nu zou ik bepaalde elementen in 3D willen, namelijk enkele wireframe animaties. De vraag is hoe ik dit het best aanpak. Graag zou ik hebben dat als ik klik, enkele seconden animaties getoond worden. Na een andere klik gaat die dan verder. Dus een vorm van realtime renderen, en niet een 3D studio achtige render filmpje.

Iemand een idee? (de search leverde niks interessants op).

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-08 09:35

Coldcat

HODL

ik dacht dat zoiets in linux zat ingebouwd. De ingebouwde powerpoint van Linux was dat geloof ik. Die kan veel meer dan powerpoint vooral met 3D omgevingen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

animated gif bestand importern ?
(in je normale krachtpunt)

[ Voor 31% gewijzigd door Fish op 06-09-2005 00:57 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
zowieso kan je dan toch niet een filmpje even freezen toch? Of vanuit een ander perspectief tonen on the fly?

En oh jah, het zou echt voor windows moeten zijn :/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 10:03 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik verplaats het even van SA naar Officesuites en -software :)

Wat is er mis met een hele reeks korte filmpjes of aninmated gifs die je om de beurt na een klik afspeelt?
Ik heb trouwens geen idee wat de "ingebouwde PowerPoint van Linux" zou moeten zijn. In de kernel zit er iig. geen voor zover ik weet :P OOo Impress?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:02:
zowieso kan je dan toch niet een filmpje even freezen toch? Of vanuit een ander perspectief tonen on the fly?

En oh jah, het zou echt voor windows moeten zijn :/
Nieuwe scene=nieuwe gif

Iperf

Pagina: 1