Toon posts:

[XP] Account kapot na vastloper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik was vanmiddag aan het computeren (spelletje) en toen kreeg ik opeens een heel blauw scherm (geen tekst) en reboote mijn pc. Toen ik bij windows kwam zij hij dat hij C: moest checken. Dus ik laat hem checken. Wil ik daarna inloggen (enigste account) krijg ik een foutmelding dat het account niet goed meer werkt oid (had het niet echt goed gelezen en nu zie ik het niet meer) maar ik zie nu niet meer al mijn bestanden en icoontjes op mijn desktop terwijl ze nog wel bij my document in de desktop map staan. Alles is er dus wel je ziet het alleen niet meer. Ook kan je geen andere stijl meer kiezen etc. Ik heb nu een extra account aangemaakt en nu werkt alles op dat account wel gewoon (behalve dan enkele programma's die ik moet herinstalleren enzo) maar hoe kan ik mijn oude account reparenen? want dat zou wel wat makkelijker zijn dan dat ik alles moet gaan overzetten.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03 15:45
Gezien de ernst van de 'crash' zou ik toch maar een verse installatie van Windows overwegen.

Beetje lullig als je namelijk geen admin meer kunt zijn over je eigen pc.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
Mij nieuwe account is ook een admin account (zet nooit ergens password oid op, ben toch de enige die deze pc gebruikt) mjah gewoon vervelend dat die andere niet goed werkt, kan ik weer al me favoriten enzo gaan opschrijven.

Verwijderd

kreeg je niet de melding bij het aanmelden dat windows je hebt aangemeld met een tijdelijk profiel?

Verwijderd

Favourites kun je toch gewoon copieren (als die dir nog bestaat) vanuit 'C:\Documents and Settings\<je login naam>\Favorites' naar je nieuwe profile dir?

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

geen gebruiker XP PRO SP2 en fouten IE en MSN

Zou t ff doorlezen als ik jou was ;)

[ Voor 22% gewijzigd door keur0000 op 06-09-2005 11:35 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Pagina: 1