Wie heeft er tips waar ik zou kunnen solliciteren als starter (jr SAP consultant)
Het lijkt me enorm leuk om met SAP te gaan werken, mijn specifieke voorkeur om te beginnen zou CRM zijn. Juist om met een projectgroep aan de slag te gaan en het product te implementeren en de gebruiker hierbij te betrekken doormiddel van trainingen etc zie ik echt als een uitdaging.
ik vind het belangrijk dat:
- Het bedrijf niet te groot is, dus ongeveer 80 / 150 CRM medewerkeres
- De uitstraling wel jong en dynamisch is
- Er meer experts in dienst zijn dan juniors (zodat de begeleiding optimaal is)
- Veel opleidingen/ trainingen mogelijk zijn (carriereplanning)
- Werkervaring geen pre is, uiteraard na sollicitatie gesprekken moet duidelijk worden: wie ik ben/ wat ik kan/ wat ik wil > en natuurlijk ook het bedrijf.
Ik heb al contact gehad met accenture, maar lijkt me iets te groot en te onpersoonlijk. Verder ben ik erg benieuwd naar jullie tips&tricks..
Het lijkt me enorm leuk om met SAP te gaan werken, mijn specifieke voorkeur om te beginnen zou CRM zijn. Juist om met een projectgroep aan de slag te gaan en het product te implementeren en de gebruiker hierbij te betrekken doormiddel van trainingen etc zie ik echt als een uitdaging.
ik vind het belangrijk dat:
- Het bedrijf niet te groot is, dus ongeveer 80 / 150 CRM medewerkeres
- De uitstraling wel jong en dynamisch is
- Er meer experts in dienst zijn dan juniors (zodat de begeleiding optimaal is)
- Veel opleidingen/ trainingen mogelijk zijn (carriereplanning)
- Werkervaring geen pre is, uiteraard na sollicitatie gesprekken moet duidelijk worden: wie ik ben/ wat ik kan/ wat ik wil > en natuurlijk ook het bedrijf.
Ik heb al contact gehad met accenture, maar lijkt me iets te groot en te onpersoonlijk. Verder ben ik erg benieuwd naar jullie tips&tricks..
cheers!