Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tips voor een leuke baan als jr SAP consultant

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Topicstarter
Wie heeft er tips waar ik zou kunnen solliciteren als starter (jr SAP consultant)
Het lijkt me enorm leuk om met SAP te gaan werken, mijn specifieke voorkeur om te beginnen zou CRM zijn. Juist om met een projectgroep aan de slag te gaan en het product te implementeren en de gebruiker hierbij te betrekken doormiddel van trainingen etc zie ik echt als een uitdaging.

ik vind het belangrijk dat:
- Het bedrijf niet te groot is, dus ongeveer 80 / 150 CRM medewerkeres
- De uitstraling wel jong en dynamisch is
- Er meer experts in dienst zijn dan juniors (zodat de begeleiding optimaal is)
- Veel opleidingen/ trainingen mogelijk zijn (carriereplanning)
- Werkervaring geen pre is, uiteraard na sollicitatie gesprekken moet duidelijk worden: wie ik ben/ wat ik kan/ wat ik wil > en natuurlijk ook het bedrijf.

Ik heb al contact gehad met accenture, maar lijkt me iets te groot en te onpersoonlijk. Verder ben ik erg benieuwd naar jullie tips&tricks..

cheers!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als je Policy - Themaforum Werk & Inkomen erop na leest zie ik:
Tips voor stageplekken en goede werkplekken (let wel: geen werving, niet zomaar je CV neerknallen met "wie wil me"!)
en jouw vraag ligt toch wel erg dicht bij werving en dát is niet de bedoeling. Laten we het dus hebben over ervaringen, tips en mogelijkheden wat voor soort bedrijven bij jouw voorkeur aansluiten :)

Verwijderd

Heel goed bedoelt, maar dit valt op deze manier onder spam en dat willen we net niet hebben in TWI.

[ Voor 112% gewijzigd door SmartDoDo op 05-09-2005 19:48 ]

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Topicstarter
SmartDoDo schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:42:
Als je Policy - Themaforum Werk & Inkomen erop na leest zie ik:

[...]

en jouw vraag ligt toch wel erg dicht bij werving en dát is niet de bedoeling. Laten we het dus hebben over ervaringen, tips en mogelijkheden wat voor soort bedrijven bij jouw voorkeur aansluiten :)
ok! super, laten we het daar op houden.. :)

cheers!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Al op de bekende vacaturesites gekeken en je profiel aangemaakt?

LinkedIn WoT Cash Converter

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Wat heb je aan opleiding? Dat lijkt me redelijk belangrijk als je tips wil.

Misschien kun je ook toelichten waarom je wil wat je wil. Wat is het idee achter " jong en dynamisch"? Dat is niet waar ik aan denk bij SAP.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Topicstarter
PcDealer schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:01:
Al op de bekende vacaturesites gekeken en je profiel aangemaakt?
ja dat wel.. heel veel reacties, vaak niet voor starters in SAP.

Ik zoek eigenlijk iets waar ik het bestaan niet van af weet (of een advies/tip om iets te doen:policy)
Er zijn bedrijven die heel pro-actief aan het zoeken zijn, vaak veel starters.. Mijn voorkeur geniet van een bedrijf waar mondjes maat juniors worden binnen gehaald.

cheers!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik hoorde op de radio toevallig reclame van LogicaCMG dat ze 100 SAP consultants zoeken die zich willen laten certificeren ofzo. Maar dat voldoet niet aan je voorwaarde "niet te groot" ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 05-09-2005 20:34 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 15:52
Ik ben net aangenomen als Jr SAP Consultant bij LogicaCMG. Dit is echter ook wel een 'groot' bedrijf ala Accenture maar ze gaven mij toch een vrij losse indruk. Check de website maar eens, misschien zoeken ze er nog. www.logicacmg.com

Make Memories

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Omdat dit een topic dreigt te worden waarin een boel websites en bedrijven genoemd gaan worden gooi ik hem dicht. Topicstarter, zou je een minder vragende topicstart willen maken? Want op deze manier kan je alleen maar semi-wervingsreacties krijgen, en dat is nou juist niet wat je wil. Ik kan je overigens wel een algemene tip geven, SAP zit zelf (dacht ik) in Eindhoven, daar weten ze vast wel waar je aan de slag kan met hun producten.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.