Google Earth - Slechts een lege aardbol *split*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Heb het laatst bij mijn ouders zitten doen en die hebben mij de link gestuurd. Maar heb het geïnstalleerd en heb gewoon geen graphics! Zie alleen een witte aardbol, heel irritant. Weet iemand hoe dat komt? Voldoet mijn pc gewoon niet aan de eisen, ik heb gewoon een pentium 4 een vrij snelle dacht ik....of kan die te vol met zooi staan ofzo???

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:10:
Heb het laatst bij mijn ouders zitten doen en die hebben mij de link gestuurd. Maar heb het geïnstalleerd en heb gewoon geen graphics! Zie alleen een witte aardbol, heel irritant. Weet iemand hoe dat komt?
Uiteraard heeft de desbetreffende PC op dat moment wel een werkende internetverbinding toch?

(kaarten worden online ingelezen namelijk)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ja, ik heb gewoon chello dus altijd verbinding.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:05:
Ja, ik heb gewoon chello dus altijd verbinding.
Ik vermoed dat je eens moet switchen tussen DirectX en OpenGL in Google Earth als dat mogelijk is, of anders even de specs van je VGA kaart hier neer zetten. Anders kunnen we blijven gissen...
Overigens biedt Google zelf ook prima support (Met name dit lijkt me voor jou van toepassing)...

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 05-09-2005 18:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

RobIII schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:09:
[...]

Ik vermoed dat je eens moet switchen tussen DirectX en OpenGL in Google Earth als dat mogelijk is, of
Bedankt, dit was idd het probleem!!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:58

knakworst

Get more sats!

Kaastosti schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:25:

In mijn zoektoch naar updates oid heb ik ook geen functie gevonden waarmee ik de laatste gegevens op kan halen oid. Ik vind het nogal onwaarschijnlijk dat men een gedeelte van Zandvoort tot in detail wil zien en een stad als Amsterdam niet :)
Amsterdam Centrum is super gedetailleerd. Net als alle andere toeristische attracties, zoek maar eens de golden gate bridge, Venetie, etc. etc.

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

ik zie ook grote verschillen. Sommige steden zie ik heel gedetaileerd, andere weer vaag.

Beetje vaag :)
Pagina: 1