Ik heb net een Panasonic 42PV500 voor m'n ma besteld en ben nu nog opzoek naar een dvd recorder.
Probleem is, dat in haar nieuwe huis, alle speakers al in het plafond zijn verwerkt. Die wil ik dus graag gebruiken. Geen zin om van die lelijke pilaren speakers in de woonkamer neer te zetten.
Vandaag dus ff bij de Mediamarkt gaan kijken en er is genoeg keus qua recorders. Ik kan alleen nergens een recorder vinden die ook 5.1 al kan decoderen. Ze hebben allemaal een extra versterker nodig. Dat wil ik niet vanwege extra afstandsbediening en moeilijk gedoe voor m'n ma.
Is er toevallig iemand die er wel eentje heeft gevonden?
Vereisten aan de DVD recorder:
80 GB hdd
opnemen op RAM + en - DVD
Built in AC3 decoder (5.1 is genoeg)
Het liefst regio vrij, maar geen absolute vereiste
HDMI
Prijs - tussen de 500 en 750 euro.
Probleem is, dat in haar nieuwe huis, alle speakers al in het plafond zijn verwerkt. Die wil ik dus graag gebruiken. Geen zin om van die lelijke pilaren speakers in de woonkamer neer te zetten.
Vandaag dus ff bij de Mediamarkt gaan kijken en er is genoeg keus qua recorders. Ik kan alleen nergens een recorder vinden die ook 5.1 al kan decoderen. Ze hebben allemaal een extra versterker nodig. Dat wil ik niet vanwege extra afstandsbediening en moeilijk gedoe voor m'n ma.
Is er toevallig iemand die er wel eentje heeft gevonden?
Vereisten aan de DVD recorder:
80 GB hdd
opnemen op RAM + en - DVD
Built in AC3 decoder (5.1 is genoeg)
Het liefst regio vrij, maar geen absolute vereiste
HDMI
Prijs - tussen de 500 en 750 euro.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!