KPN beweert dit wel in rekening te kunnen brengen omdat het is gekoppeld aan het Wanadoo ADSL signaal!
Dan heb je misschien een of andere helpdeskmedewerker aan de lijn gehad die die telco-telco migraties niet zo goed kent. Als het goed is, heeft tiscali dat gewoon netjes bij kpn opgezegd en ander moeten ze dat alsnog doen. Als tiscali (of een of andere vage helpdeskmedewerker dat denkt) dat niet gedaan heeft, moet je
hun bellen en ervoor zorgen dat dat alsnog gebeurt. Je betaalt dan gewoonweg niet meer vanaf de T-T invoerdatum + een maand (en die maand zou ik zelf dan weer van tiscali proberen te verhalen als door hun fout kpn niet goed geinformeerd is).
Je kpn abonnement is in elk geval
NIET gekoppeld aan het wanadoo abonnement. Je moet een 1e jaar uiteraard wel volledig betalen en je moet ook niet met kpn iets afspreken om het te verlengen, maar daarbuiten is er gewoonweg 1 maand opzegtermijn.
Ik zou dit maar eens goed duidelijk krijgen bij tiscali:
Ik belde Tiscali, en die hebben nog geen signaal doorgegeven aan KPN dat het ADSL deel kan vervallen. Dat gaan ze ook niet doen; dat moet je zelf doen.
Dat klopt simpelweg niet, die medewerker vertelt gewoonweg niet de waarheid.
Nu heb ik dus net KPN gebeld, en het blijkt dat het KPN-deel van ADSL, doodleuk gekoppeld is aan het jaarcontract dat ik bij Wanadoo ha
Dat is gewoonweg dus niet waar. Die medewerker ziet misschien een opdracht van wanadoo om per maart te slopen, maar dat is dus niet omdat he gekoppeld is, maar omdat wanadoo die opdracht pas per DAN geeft en het zelf dus koppelt.
Maar, bij een telco-telco migratie hoef je het helemaal niet op te zeggen, dat doet de nieuwe telco voor je.
Nu beweren ze ineens dat het een nieuwe aansluiting is, terwijl ik in de brieven die ik kreeg, info heb over een overstap!!
Wie zijn "ze" hier? Tiscali?