Toon posts:

[??] Installatie hangt tijdens partitie selectie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een medionpc binnen die al enkele malen geformat is, als ik nu echter wil formatten dan blijft hij hangen waar ik de partitie moet selecteren het toetsenbord valt namelijk uit. Ik probeerde al met een ander toetsenbord, een andere HD een andere DVD ROM andere IDE kabels en een andere latje RAM. Ook heb ik het al met een andere format CD geprobeerd. Dit helpt mij echter niets verder.
Het BIOS herzette ik ook al nr fail safe. CMOS batterij heb ik er ook al eens uitgehaald maar dat was ook de oplossing. Wie help mij hiermee verder ???

Verwijderd

Welke medionpc is het? Al een biosupdate geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:00:
Welke medionpc is het? Al een biosupdate geprobeerd?
Een oudere medionpc maar een biosupdate is denk ik niet de oplossing want deze pc is enkele maanden daarvoor geformatteerd zonder één probleem.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer eens met een tooltje uit de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ je harddisk te testen - kans is dat het daar aan gerelateerd is :)

Als het dat niet is, is het natuurijk de moeite waard om even te kijken of er nog andere apparatuur aan je PC hangt (dvd writer bv?) die problemen veroorzaakt.

Maar, vertel eerst eens even welk OS je het hier over hebt? Je topic titel is al niet echt veelzeggend (probleem in een topic titel is nooit goed ;) ) en dan pas ik hem even aan :)