Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ben jij de enige met het probleem of hebben anderen hetzelfde probleem met de printer?
Het zou namelijk goed kunnen dat de rollertjes in de printers wat versleten zijn waardoor er niet meer het goede aantal papiertjes gepakt wordt.
Het zou namelijk goed kunnen dat de rollertjes in de printers wat versleten zijn waardoor er niet meer het goede aantal papiertjes gepakt wordt.
Nee, de printer print een pagina perfect uit en pakt daarna heel bewust een nieuw vel, schuift hem door, en print weer een perfecte pagina. Ik denk aan een instellingsfout in de software?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
ik zou eens kijken naar je marges, het zou kunnen dat hij nog een paar mm van elke pg op een volgende pg moet zetten
fit to page zou dat moeten oplossen
fit to page zou dat moeten oplossen
Werkt niet, staat standaard al aangevinkt
Wederom: wat heb je op de HP site hierover gevonden?Wolfboy schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:49:
Ben jij de enige met het probleem of hebben anderen hetzelfde probleem met de printer?
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 06-09-2005 07:29 ]
heb je al eens nieuwe drivers geprobeert? welke versie van pdf reader gebruik je om te printen? heb je die al geupdated?
Ik zou nog maar eens kijken naar het papierformaat (letter vs. a4) en de marges. Als fit-to-page het niet oplost, is er best een kans dat PDF de printable area niet goed weet in te schatten! Probeer eens een zoom optie oid in je printerdriver (en kijk, zoals gezegd, even wat het papierformaat van de PDF is, en wat de instellingen van papierformaat van je printer zijn)
Als het de marges zouden zijn en het is inderdaad A4, dan gaat ie niet een leeg vel printen lijkt me.PowerFlower schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:39:
Ik zou nog maar eens kijken naar het papierformaat (letter vs. a4) [...]
Ik denk dus dat Letter ingesteld is.
My point exactly. "Letter" is iets korter en breder dan A4, zodat als je A4 probeert uit te printen terwijl de printer(driver) denkt Letter papier te hebben, er telkens 2 cm. te weinig op het papier zou passen onderaan -> nieuw velletje. Meest voorkomende reden voor dit probleem. Maar ben benieuwd of het TS ook helptPcDealer schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:49:
[...]
Als het de marges zouden zijn en het is inderdaad A4, dan gaat ie niet een leeg vel printen lijkt me.
Ik denk dus dat Letter ingesteld is.
Kijk ook of je in het .pdf bestand de page properties kan aanpassen.
Pagina: 1