HP 5550 printer spuugt witte velletjes tussendoor bij PDF

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Als ik met een HP 5550 printer een PDFje uitprint, moet ik bij een file van 50 pagina's er wel 100 in doen, omdat hij na bijna iedere geprinte pagina een leeg vel erdoor schuift, dit is vrij irritant, hoe los ik dit op?

Ik gebruik Windows XP met de nieuwste drivers van de HP site.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ben jij de enige met het probleem of hebben anderen hetzelfde probleem met de printer?
Het zou namelijk goed kunnen dat de rollertjes in de printers wat versleten zijn waardoor er niet meer het goede aantal papiertjes gepakt wordt.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Captain Pervert
Nee, de printer print een pagina perfect uit en pakt daarna heel bewust een nieuw vel, schuift hem door, en print weer een perfecte pagina. Ik denk aan een instellingsfout in de software?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik zou eens kijken naar je marges, het zou kunnen dat hij nog een paar mm van elke pg op een volgende pg moet zetten

fit to page zou dat moeten oplossen

• Captain Pervert
Werkt niet, staat standaard al aangevinkt :'(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wolfboy schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:49:
Ben jij de enige met het probleem of hebben anderen hetzelfde probleem met de printer?
[...]
Wederom: wat heb je op de HP site hierover gevonden?

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 06-09-2005 07:29 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
heb je al eens nieuwe drivers geprobeert? welke versie van pdf reader gebruik je om te printen? heb je die al geupdated?

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik zou nog maar eens kijken naar het papierformaat (letter vs. a4) en de marges. Als fit-to-page het niet oplost, is er best een kans dat PDF de printable area niet goed weet in te schatten! Probeer eens een zoom optie oid in je printerdriver (en kijk, zoals gezegd, even wat het papierformaat van de PDF is, en wat de instellingen van papierformaat van je printer zijn)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

PowerFlower schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:39:
Ik zou nog maar eens kijken naar het papierformaat (letter vs. a4) [...]
Als het de marges zouden zijn en het is inderdaad A4, dan gaat ie niet een leeg vel printen lijkt me.
Ik denk dus dat Letter ingesteld is.

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

PowerFlower

être diable et jouer fleur

PcDealer schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:49:
[...]

Als het de marges zouden zijn en het is inderdaad A4, dan gaat ie niet een leeg vel printen lijkt me.
Ik denk dus dat Letter ingesteld is.
My point exactly. "Letter" is iets korter en breder dan A4, zodat als je A4 probeert uit te printen terwijl de printer(driver) denkt Letter papier te hebben, er telkens 2 cm. te weinig op het papier zou passen onderaan -> nieuw velletje. Meest voorkomende reden voor dit probleem. Maar ben benieuwd of het TS ook helpt ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kijk ook of je in het .pdf bestand de page properties kan aanpassen.

Pagina: 1