Toon posts:

een Athlon-systeem met 2 voedingen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnekort misschien een athlon met 2 voedingen in elkaar zetten. Een 300W voor mijn moederbord, 2 cpu koelers, een HD en CDrom schijf.
en de 250W voor 6 grote kast-koelers, floppy en cdwriter.

goed idee?

Verwijderd

moet jij weten
waarom 2???
op 1 past tog ook alles?

Verwijderd

bestel bij OCshop een Delta 300W voeding. kost wat, maar is de beste voeding die ik ooit gezien heb. Specs:
3,3v 26A (!)
5V 32A
12V 13,5A, 15A peak.

daar moet je makkelijk een athlon 1Ghz met alle fans op kunnen hangen.

Verwijderd

Gewoon doen die twee voedingen, werkt lekker vet.
Laat ze maar zeuren die rare nep tweakers, die vinden alleen het nutteloze waterkoelen van een setje HD's interessant..
Ride on............

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

bestel, koop....vertel liever hoe het kan wat die jongen wil en waar die rekening mee moet houden, hebben anderen (ik) ook nog wat aan..

tijd voor verandering.

Verwijderd

Haal een kast met een 300 watt voeding en tik een oude atx voeding op de kop( of uit je vorige kast). Schaf dus wel een ruime (lees: bigtower) nieuwe case aan!!!

Verbind de groene draden van de atx mainboard connector aanmekaar en de daarbovenliggende zwarte et voila.

Gebruik de 300 watt alleen op je mainboard en de 250/235 watt connectoren op je andere apparaten.

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
http://www.swiftnets.com/cgi/shop.pl/page=FrameSet.htm
klik op mc2002 specs, daar vind je tekening en aansluitschema om 2 voedingen te koppelen en loopt alles via de aan/uit knop.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

Slechts 2 voedingen?? Ik draai hier met een 350 Watt voeding voor mama, proc enzovoort, twee AT voedingen voor Hdd's, SCSI devices CDROM's,diskette, branders en tapedrives (ZIP, OnStream) en één AT voeding voor extra ventilatoren koeling. (moet toegeven, mijn toren zit aardig vol (zacht uitgerukt).

Maar hoe doe jij 2 ATX voedingen?? Zou mij minstens 1 AT voeding schelen als ik het met 3 ATX voedingen zou kunnen.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

Ik zie alleen 2001 en geen 2002

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Het staat dan ook bij de 2001 (onderaan)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Pagina: 1