Ik heb de T10 sinds een paar dagen en hij werkt naar behoren. Het lukt mij echter niet om OGG bestanden op de speler te zetten. Ik van verschillende Amerikanen gehoord dat de OGG bitrate hoger moet zijn dan 96 en lager dan 260 ofzo. Dit heb ik geprobeerd met verschillende programma's zoals audiograbber, jetaudio, Iriver bit converter, Cd Dex, niets werkt. Ik krijg telkens dezelfde message: File not supported. Iemand een idee?
Verwijderd
Misschien moet je het [url=[rml][ MP3] Iriver U10, T20 en T30[/rml][/url]hier[/url] eens proberen, of even contact opnemen met iRiver. Hun telefoonnummer / email staat op de site van iRiver.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:32:
Ik heb de T10 sinds een paar dagen en hij werkt naar behoren. Het lukt mij echter niet om OGG bestanden op de speler te zetten. Ik van verschillende Amerikanen gehoord dat de OGG bitrate hoger moet zijn dan 96 en lager dan 260 ofzo. Dit heb ik geprobeerd met verschillende programma's zoals audiograbber, jetaudio, Iriver bit converter, Cd Dex, niets werkt. Ik krijg telkens dezelfde message: File not supported. Iemand een idee?
Je zou ook kunnen kijken op www.misticriver.net, een grote irivercommunity.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 17:47 ]
Bij hun lijkt het te werken ( misticriver). Bij mij werkt het niet, dus vraag ik me af of het te maken heeft of de versie amerikaans of europees is. Ik heb nog niemand kunnen vinden in Nederland of uberhaupt europa die de T10 heeft.
Net een reply gekregen bij misticriver en het werkt. Toppie!
Dit is wat hij zei:
You have to copy the ogg files to the DATA folder, not the MEDIA folder, or they will not work. You also have to copy pictures to this folder as well. If you try to copy either of them to the MEDIA folder, you get a message that they are not compatible with the device.
Dan weet iedere T10 gebruiker dat nu.
Net een reply gekregen bij misticriver en het werkt. Toppie!
Dit is wat hij zei:
You have to copy the ogg files to the DATA folder, not the MEDIA folder, or they will not work. You also have to copy pictures to this folder as well. If you try to copy either of them to the MEDIA folder, you get a message that they are not compatible with the device.
Dan weet iedere T10 gebruiker dat nu.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:51 ]