Ik was vanmorgen bezig met het logischer indelen van mijn partities met Partition Magic 8.0, maar dat gaf en error en daardoor kon ik mijn Personal Files schijf (F) niet meer in... Bleek dat die schijf geen driveletter meer had, dus ik die trug een letter gegeven, en de schijf was weer zichtbaar in windows, ik dacht YES! Maar toen bleek dat ik er niet op kon...
Na de computer opnieuw opgestart te hebben begon windows met een schijfcontrole op F, daar gaf die een hoop errors en begon die met het verwijderen van al mijn afbeeldingen en andere bestanden die op op F stonden uit het indexregister... Ik dacht, daar gaan mijn foto's!
Maar daarna begon hij met het herstellen ervan. Jammer genoeg zijn er meer verwijderd dan hersteld
Dus ik zie dat station F voor 3GB vol staat waar ik maar 300MB werkelijk zie. Hoe krijg ik die 2.7GB terug zichtbaar? En het zijn vakantie foto's enzo, en die zijn nog niet allemaal gebackuped 

Ik heb al met datarecovery programmas geprobeert, maar dat lukt niet echt, zijn er betere / andere programma's die ik kan gebruiken?
Heb al gezocht met google en op GoT maar niet echt iets gelijkaardigs gevonden...
Alle hulp is welkom.
Na de computer opnieuw opgestart te hebben begon windows met een schijfcontrole op F, daar gaf die een hoop errors en begon die met het verwijderen van al mijn afbeeldingen en andere bestanden die op op F stonden uit het indexregister... Ik dacht, daar gaan mijn foto's!

Ik heb al met datarecovery programmas geprobeert, maar dat lukt niet echt, zijn er betere / andere programma's die ik kan gebruiken?
Heb al gezocht met google en op GoT maar niet echt iets gelijkaardigs gevonden...
Alle hulp is welkom.
[ Voor 19% gewijzigd door Skyline GT-R op 05-09-2005 17:14 ]