Toon posts:

Scarlet - modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb dit weekeinde mijn scarlet modem zien overlijden - ADSL & Ethernet lampje knipperden alsof er een contact breuk aan het optreden was. Dit heeft een tijdje volgehouden, maar inmiddels doen zowel het ADSL lampje als het Ethernet lampje het niet meer. En die ethernet kabel zit er toch echt in. (
edit:
Het mag zich laten raden dat ik thuis ook geen verbinding meer heb
)

Mijn conclusie; het modem is overleden, kaput, doetniemeer.

De conclusie van de uiterst vriendelijk helpdesk medewerker; Ik denk dat u gelijk heeft. Maar het zal heus wel de lijn zijn; want ik kan het modem helemaal niet zien. |:(

Wie weet wat voor drop-in-replacement modem ik kan gaan halen bij Dixons[tm] zodat ik toch weer vrolijk kan gaan internieten (maw: wat voor type modem is dat oranje kreng eigenlijk?)

En; weet iemand hoe je eigenlijk naar dat gebakje kan telnetten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 16:23 ]

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

telnetten doe je door middel van je pc het volgende ip adress te geven :172.19.3.2
modem ip is dan 172.19.3.1
Dat oranje kreng is een allid copperjet, speedtouch werkt er ook op, wel eens klanten gehad die het gebruikten totdat ik kwam. (installeer namelijk onderandere scarlet)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:01
Woei, Francis werkt bij Cable1, het bedrijf dat ook mijn ScarletONE geinstalleerd heeft, maar helaas niet naar alle tevredenheid wat betreft Scarlet. Kan jij me vertellen of het de normaalste zaak van wereld is als je als sinds begin april zit te wachten op het telefoniegedeelte (En nu dus nog steeds :X)...?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Uhh, uiteraard heb ik zo mijn beperkingen wat commentaar op zulke dingen betreft, maar normaal kan het iig niet zijn. Ik zou als ik jou was bellen met ze.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.