Toon posts:

Mac Mini Actie XS4ALL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja wist niet goed of ik hem onder Internet & Telefonie moest plaatsen, maar ik vond het toch wel erg interessant:

Mac mini actie:
Bent u al klaar voor het beste? Als u nu ADSL van XS4ALL bestelt:

* betaalt u geen aansluitkosten (74,95)
* krijgt u het Multi-PC cadeau of ontvangt u 79 euro korting op het wireless modem
* kunt u met 130 euro korting een Apple Mac mini aanschaffen

XS4ALL maakt het u gemakkelijk door u een flinke korting te geven op de momenteel zeer populaire Mac mini van Apple. Bovendien betaalt u geen aansluitkosten en krijgt u een modem cadeau waarmee u nog drie andere computers kunt aansluiten.
Dit is geen reclame of zo, maar voor de mensen die toch nog ADSL willen is het een mooie manier om 130 euro korting te krijgen op een Mac Mini.

Bericht:
http://www.xs4all.nl/adsl/actie_macmini.php

Voorwaarden:
http://www.xs4all.nl/adsl/voorwaarden_macmini.php

De actie loopt van 1 september t/m 30 november 2005

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46
"De actiekorting op een Mac mini wordt alleen verstrekt wanneer de klant in het Apple Centre kan inloggen met zijn/haar unieke loginnaam, wachtwoord en telefoonnummer waarop de ADSL-aansluiting is aangevraagd. Tevens dient de klant op verzoek te kunnen aantonen dat zijn/haar woonadres gelijk is aan het aansluit- dan wel factuuradres van de ADSL aansluiting. Een papieren orderbevestiging van XS4ALL is hiervoor toereikend."

Oftewel bestaande abonnees kunnen het ook nog proberen ?

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Chocovla schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:27:
Dan ligt de datum van de orderbevestiging niet in de actieperiode.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-02 19:48
Goeie actie van .... XS4all

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 14:45

slazh

Here To Stay

Ik heb niet kunnen vinden of deze korting ook mogelijk is als je al gebruik maakt van de studenten korting bij Apple?

Meestal staat er wel iets in de zin van "niet geldig in combinatie met andere acties", maar ik heb het
nog niet kunnen ontdekken.

Iemand enig idee of het mogelijk is om deze actie te combineren met de studenten korting?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Chocovla schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:27:
"De actiekorting op een Mac mini wordt alleen verstrekt wanneer de klant in het Apple Centre kan inloggen met zijn/haar unieke loginnaam, wachtwoord en telefoonnummer waarop de ADSL-aansluiting is aangevraagd. Tevens dient de klant op verzoek te kunnen aantonen dat zijn/haar woonadres gelijk is aan het aansluit- dan wel factuuradres van de ADSL aansluiting. Een papieren orderbevestiging van XS4ALL is hiervoor toereikend."

14. Deze actie is alleen van toepassing op nieuwe ADSL aansluitingen.

🌞🍃

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46
Whoops, had verder moeten lezen. Toch jammer, als trouw abonnee van 4 jaar had ik ook wel korting willen hebben. :9

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

:) ik ga in november verhuizen en ik ga beslist terug naar XS4ALL (ik had me nooit moeten laten verleiden door die lage prijzen van demon)

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 17:32

HJR

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:02:
:) ik ga in november verhuizen en ik ga beslist terug naar XS4ALL (ik had me nooit moeten laten verleiden door die lage prijzen van demon)
wat is er mis met demon dan? ik zit eraan te denken van xs4all (cistron abonnee) in november naar demon over te gaan stappen.... maar wat is het nadeel dan?

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:20:
[...]

Dan ligt de datum van de orderbevestiging niet in de actieperiode.
Dat wordt dus opzeggen, een maandje met een lager abbonnement internetten (of hoger) en dan weer terugschakelen..
Chocovla schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:52:
Whoops, had verder moeten lezen. Toch jammer, als trouw abonnee van 4 jaar had ik ook wel korting willen hebben. :9
dan vraag je dat toch gewoon.. ik stuur ze gelijk een mailtje :p

[ Voor 33% gewijzigd door t-h op 11-09-2005 12:11 ]

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Hier zat ik op te wachten. Kan ik gelijk de middelste Mac mini kopen met Bluetooth en een airport kaartje. Idd een mooie actie..!! Ga er beslist gebruik van maken, maar alleen hoe lang geld die korting, want dat kan ik nergens vinden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:18
Hoe lang is dit aanbod geldig?

Dit aanbod is geldig van 1 september tot en met 30 november 2005.
:z.. :)
Pagina: 1