Itunes betalingen met Firstgate?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 11:07
Hoi,

Misschien kan dit ook in het 'itunes' topic, maaaar misschien ook niet.
Je weet het niet tegenwoordig.

Maar goed, ik heb dus Itunes, maar geen creditcard. Zo nu en dan heb ik de neiging liedjes te kopen op itunes en dat zou moeten kunnen met firstgate. (zonder CC dus).
Dus ik me inschrijven bij firstgate, die maken dan 1 cent over op je rekening en daar staat een logincode bij. Nou hartstikke mooi, ik die code invoeren bij firstgate en nu heb ik daar dus een account.

Die moet je nu ook activeren bij itunes, maar dat lukt niet. Heeft iemand hier ervaring met betalen met firstgate??

Als ik dus inlog op itunes, moet ik mijn betaalwijze kiezen. Ik kies dan click&buy Firstgate. Dat zit ik vast...
Ik kan niet verder, enkelde optie: 'click here to validate Click&buy as your payment' blijft over.
Dit heb ik al 10x gedaan en bij mijn firstgate account, staat itunes ook aangemeld. Maar itunes doet verder niks.....

iemand??

edit: ooooooook het lag aan firefox, als ik de gehele procedure doorloopt met IE lukt het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Jerox op 05-09-2005 15:48 ]

Verwijderd

Ik zit ook met een soortgelijk probleem met betrekking tot Click&Buy. Het valideren van de account lukt (melding: You have successfully validated your Click&Buy account for <nummer>), ik moet in iTunes hierna echter adresgegevens invullen. Nadat ik dit doe en op 'done' click verschijnt hetzelfde form weer, zonder indicatie wat er fout is gegaan. Ik heb al diverse variaties geprobeert met hoofd en kleine letters in de gegevens maar niets werkt.
Contact met de iTunes support service leverde mij het advies op het met een andere browser te proberen of contact op te nemen met Firstgate. Ik heb, ipv safari, firefox geprobeerd maar daar werkt het helemaal niet op en ook IE en firefox onder windows met hetzelfde resultaat.
Weet iemand of iTunes ergens een log aanmaakt waar ik in kan vinden wat er precies fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23
Dit soort problemen zijn er eerst en vooral op te lossen door de diensten van Apple en/of Firstgate. Je betaald ook immers voor service...

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-10 11:32
Ik heb nooit gevalideerd en koop er ook gewoon liedjes mee, ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een nieuwe apple account aangemaakt speciaal voor iTunes ipv van mijn bestaande te gebruiken en nu werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Vervelend is dat dit niet voor België werkt of je moet een kredietkaart hebben. Hopelijk komt hier snel verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

betaal je nog voor het gebruik van Firstgate of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23
Kom op zeg, dat is terug te vinden op hun site!

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ik vind alleen dit
One-time free online registration

Nee dus neem ik aan?

Acties: