Sinds een paar maanden duurt het erg lang voordat ik het internet op kan. Steeds als ik Windows XP start of opnieuw verbinding maak met Internet, zie ik rechtsonderaan een icoon met daarbij de tekst "netwerkadres verkrijgen". Dit duurt soms echt een paar minuten en dan pas kan ik Internet op. Als ik eerder IE opstart, krijg ik een melding dat de DNS server niet is gevonden ofzo.
De lampjes van mijn modem knipperen niet, maar branden mooi constant. Ik heb al nieuwe drivers gedownload voor dit modem (E-tech), dus daar lijkt het probleem dus niet te liggen... LIJKT
Wat kan het nog meer zijn? Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb gewijzigd, waardoor dit probleem is ontstaan. Wie helpt?
De lampjes van mijn modem knipperen niet, maar branden mooi constant. Ik heb al nieuwe drivers gedownload voor dit modem (E-tech), dus daar lijkt het probleem dus niet te liggen... LIJKT
Wat kan het nog meer zijn? Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb gewijzigd, waardoor dit probleem is ontstaan. Wie helpt?