Hola.. Ik heb een probleem met digitaal opgenomen video.. Gister is er vrij veel gefilmd en van het meeste is geen geluid aanwezig.. Ik heb zitten kijken wat het was, maar toen de microfooningang van de camera gebruikt is, is er geen geluid opgenomen (niet helemaal de bedoeling). Ik heb de video op de PC gezet en als ik de volumeknop ver opendraai begint het te ruisen (zoals het altijd doet), maar ook hoor ik dan het geluid wat ik normaal zou moeten horen, al dan niet erg zacht.
Nu vroeg ik me af of ik misschien het geluid wat er te horen is op één of andere manier kan rippen of wat dan ook en dat geluid versterken zodat er wel geluid bij de beelden zijn, want zonder is er gewoon niets aan.
Het gaat om een .avi file (raw video van de digitale camera af) en ik heb geen idee hoe ik dit probleem moet oplossen..
Nu vroeg ik me af of ik misschien het geluid wat er te horen is op één of andere manier kan rippen of wat dan ook en dat geluid versterken zodat er wel geluid bij de beelden zijn, want zonder is er gewoon niets aan.
Het gaat om een .avi file (raw video van de digitale camera af) en ik heb geen idee hoe ik dit probleem moet oplossen..