Toon posts:

dvd brander blijft hangen bij 23%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om gek van te worden! Zoals de titel al aangeeft blijft mijn dvd brander hangen bij 23%. Het lijkt alsof alles goed gaat (de processor is druk bezig en de brander leest) maar hoe lang ik ook wacht, hij blijft hangen bij 23%. Het begon afgelopen maand, daarvoor zonder problemen menig dvd gebrand.

Meestal gebruik ik Nero 6.0.016 maar ook bij andere programma's zoals CloneDvd en WinAvi heb ik het probleem.
Ik heb de volgende brander: http://norrod.nl/ws_a_pop...scroll=1&aanbieding=&vk=v
en draai Windows XP.

Ook heb ik gekeken naar de FAQ en relevante problemen bij de search maar zonder enig succes.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33
Van welk merk is het :? (Kennelijk Samsung)
Nieuwe Firmware al erop gezet :?
Hoe lang is die al in gebruik :?

[ Voor 115% gewijzigd door Cardinal op 05-09-2005 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
cardinal808 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:14:
Van welk merk is het :? (Kennelijk Samsung)
Nieuwe Firmware al erop gezet :?
Hoe lang is die al in gebruik :?
Ik heb geen idee welk merk het is, aangezien er geen merknaam aanwezig is. Net zoals op het voorbeeld plaatje op de Norrod site, staan alleen snelheid en rw erop. Ik weet dus ook niet waar ik firmware weg kan halen.
Ik heb de brander ongeveer 1,5 jaar en heb verschillende soorten dvd's uitgeprobeerd.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:33
Heeft ie het eerst wel gedaan dan? Wanneer deed ie ut niet meer? (Software of hardware veranderd?)

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 21:11
Steeds met hetzelfde blok data getest? Of steeds wat anders / groter / kleinere bestanden? Ik had zelf namelijk een keer een (naar achteraf bleek) corrupte ISO die daardoor bleef hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar mijn mening van alles geprobeerd, verschillende media (rw en +r) en verschillende bronnen (data, films) met verschillende programma's.

De problemen begonnen een maand geleden toen ik een kopie zou maken van The Godfather. Heb de computerkast ook al open gehad en alles opnieuw in elkaar gezet.

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 21:11
Tja, als je alles al geprobeerd hebt zonder succes, dan houdt het een beetje op. Misschien heb je de mogelijkheid om het op een ander, vers geïnstalleerd systeem te proberen. Probeer ook nog even een nieuwere firmware te vinden (op basis van het serienummer wellicht?) Meer kun je niet doen denk ik.

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Kun je wel een volledige DVD rippen/kopieren?

Ook al in een andere PC geprobeerd?

[ Voor 31% gewijzigd door KILLorBE op 05-09-2005 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
KILLorBE schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:30:
Kun je wel een volledige DVD rippen/kopieren?

Ook al in een andere PC geprobeerd?
Twee keer nee, het branden stopt bij 23% en ik heb hier helaas maar 1 pc staan.
Pagina: 1