9600pro loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een Sapphire Radeon 9600pro 128mb Atlantis, Deze kaart zit in het volgende systeem:

Amd Athlon XP 2600+
512mb DDR
Asus a7n8x-x
Win XP prof

Ik heb in deze computer een nieuwe HD gestopt een 250gb Maxtor 16mb cache, en heb daar windows opnieuw opgezet, Maar als ik nou een spel wil spelen, loopt de computer na een tijdje vast, maar dit heeft hij alleen met de radeon 9600 pro, want als ik een andere videokaart in het systeem stop is het probleem verholpen. Ik heb de chipset drivers al geupdate, verschillende ATI drivers geprobeerd, ander geheugen geprobeerd, alle overige kaarten uit het systeem gehaald en op virussen etc, gescand. Maar niks helpt. Als ik de 9600pro in een ander systeem stop doet hij het wel gewoon goed :? rara hoe kan dit, de kaart deed voor de HD wisseling nog perfect in dit systeem. Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door vingerfrits op 05-09-2005 14:06 ]

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

zet fast-write eens uit dat wil wel eens helpen

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:10
Ik zit met een soortgelijk probleem, ik heb een AMD64 systeem met een dezelfde videokaart. Ook ik eb last van vastlopers na een bepaalde tijd. 't Lijkt wellicht aan warmte-ontwikkeling of een zwakke voeding te kunnen liggen, maar met een goede voeding en nieuwe koelprut op de core van de videokaart en een extra fan op de kaart gericht zorgen er niet voor dat 't probleem weggaat.

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:44:
zet fast-write eens uit dat wil wel eens helpen
Al geprobeerd maar helpt niet

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 16:59

FlyEragon

Alien Monkeys

Het komt hoogstwaarschijnlijk niet door de andere HD die er nu in zit, maar je nieuwe Windows Install.
Misschien kan je beter weer de oude HD terugplaatsen, en kijken welke drivers ed. je toen had geinstalleerd en dan op de nieuwe HD weer hetzelfde installeren.

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Erkandude schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:46:
Het komt hoogstwaarschijnlijk niet door de andere HD die er nu in zit, maar je nieuwe Windows Install.
Misschien kan je beter weer de oude HD terugplaatsen, en kijken welke drivers ed. je toen had geinstalleerd en dan op de nieuwe HD weer hetzelfde installeren.
Drivers etc, zijn allemaal hetzelfde, maar zal de HD nog wel een x formatten en windows er nieuw op zetten, kijken of dat helpt :r

Pagina: 1