Toon posts:

BF2 + win xp 64bit stop om de haver klap

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee wat ik kan doen?

ik heb het spel zeker 4x opnieuw geinstalleerd heb de nieuwe video drivers

dit gebeurt alleen als ik online speel.. op een gegeven moment stopt hij en zit ik terug in windows.. :S

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Al gedacht aan punkbuster?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Punkbuster gooit je uit online games, maar dat is dan ook alles. Het sluit BF2 niet af bij mijn weten.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
nee dat had ik ook al gedacht..

maar dat is het niet.. je krijgt dan meestal een melding als je de zelfde server gaat van je bent gekickt met punkbuster..

maar hij sluit gewoon totaal af....

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BF2 heeft zelf nog altijd een bug dat je ineens terug in Windows zit. Ik heb er af en toe last van en een vriend van me ook. Bovendien is BF2 naar mijn weten niet getest op de x64 versie van Windows, tenminste, dat werdt bij de installatie van BF2 op mijn x64 versie van Windows vermeldt (draai nu overigens weer 32 bit).

Verwijderd

Topicstarter
oke gelukkig dat er meer mensen last van heb.

ik begon me hendig af te vragen wat het probleem is.

p.s ik dacht het had te maken misschien dat ik geen deamon tools heb lopen.. ik gebruik graag image heb zelfs van de orginele cd image :P .. maarja..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 16:30 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Jij hebt duidelijk nog niet door hoe het hier op GoT hoort te gaan ;)
Neem Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens heel goed door om te zien wat je fout doet en probeer vooral eerst zelf tot een oplossing te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.